Levä, kuulostaa siltä et sulla on niitä paljon ylimääräisinä?
Voiko niitä yleensä olla ylimääräisinä
Nuu, huolisn sen siperianampiaisyrtin, kiitos.
Nuu, jos siperianampiaisyrttiä saisin kuiteskii, kiitos!
Levä, narsissit kiinnostaisi, jos riittää ja vaihtaria löytyy.
Yritän saada Annitaisen, Eriparin ja Flooran kiinni myös. Olis kiva heitäkin nähdä taas pitkästä aikaa. Viimeksi kun mun luona Elimäellä oli tapaaminen niin he kaikki oli siellä myös. Sillon olikin paljon porukkaa koolla, mukana myös Nopsis miehensä Pekan ja Puu-ukko vaimonsa Raijan kanssa .
Narsissit löytyivät kauan sitten pitkään autiona olleen talon pihasta, josta toin ne meille. Ne ovat lisääntyneet ja nyt niillä näyttäisi olevan aika ahdasta. Eli harventaminen voisi olla hyväksi
Punakonnanmarjan siementaimia.
Ruukuttelin preeria-angervoja, kultatyräkkiä, jouluruusuvauvoja, reunuspäivänkakkaraa, hohtopiikkiputken alkuja.
Jos joku haluaa, otan mukaan. En tarvi vaihtareita.
Onko kellään viherminttua? Mulla on enää inkivääriminttua, ja mahdollisesti piparminttua, mut juoma-ainesminttu puuttuu.
Ja mintusta puheenollen sitä inkivääriminttua purkitan valmiiksi jos joku haluaa.
Taitaa olla nää mun mintut lähtösin RitvaL:ltä, taimivaihdoista.
Purkitanko valkean mansikan taimia?
LeVä, jos sitä viherminttua saisin ihan vähän. Mulla ei ole tarkoitus sitä mitenkään isommin kasvattaa, varmaan laitan isoon ruukkuun… Se on maultaan sellanen että sen kanssa vois olla hyvä tehdä yhdessä lapsenlapsien kanssa virkistävää kesäjuomaa ja totuttaa heitä silleen yrttien käyttöön.
Onko sulla mielessä vaihtaritoivetta? Siperianampiaisyrttiä kenties :) Tai inkivääriminttua ehkä ?
Sinipallo-ohdakkeen pikkutaimia sain irti juurineen. Purkitanko?
Varjoliljan (rosan) alkujakin olisi.Kysykää reilusti mitä kaivaisin vapaaseen ottamiseen.
Kurppa, huolisin molempia. Pelkäänpä, että mulla ei ole vaihtariksi sellaista kasvia, jota sulta ei löytyisi. Tuonko jotain muuta? Multasäkin?
Nuu, moneltako tavataan teillä silloin 11.6.?
Ja laitathan osoitteesi yksärillä, niin voin katsoa, kuinka paljon matkaan menee?
Tuon perinteisesti kahvipaketin ja jtn keksiä tms
Olisko joskus 13 maissa hyvä aika ? Miten tulijoille sopis ?
Ritva, laitan sulle mun osoitteen ja puhelinnumeron tulemaan
Onko kellään mahdollista ottaa Raija kyytiin? Eikö hän Myllykoskella asu?
Hänellä ei ole korttia, ei pääse tänne itekseen mutta mielellään olis ollut tulossa kun keväämällä asiasta hänen kanssaan juttelin.
Nuu, laitatko mullekin osoitteen.
Mikä Raijan osoite on? Jos sattuu matkan varrelle niin otan kyytiin. Ellei Ritva ota?
Laitoin osoitteen.
Tarviiko kukaan maanpeitekasveja esim. Pensaiden alle. Taponlehteä, velholehteä, tuoksumataraa?
Vapaaseen ottamiseen.
Kaivoin puuhamaalta muutaman tammen alun.
Tarviiko kukaan? Vähän alle metrin pituisia.
Otetaan Kurpan kanssa Raija kyytiin. Ritvalla tulisi mutka matkaan. Inkeroisista on vielä 40 min matka Kausalaan, joten voisiko joku ilmoittaa Raijalle, että haetaan hänet suunnilleen vartin yli kakstoista. Mulla ei ole yhteystietoja.
Ja Kurpan luona olen varmaan puoli kakstoista, ellei aiemminkin, jotta ehtii tehdä pihakierroksen, pitkästä aikaa.
Raijalle kerrottu et kyyti tulee noutamaan n. 12.15.