Minä, minä, minä! Jos riittää.
Ruukutin äsken seuraavat:
2 punakonnanmarjaa
6 jouluruusuruukkua, jokaisessa useampi pikkutaimi
3 palloarovuokkoa
1 loistosalvia, käytävältä pelastettu
7 ruukkua matalaa ”päivänkakkaraa”, aikoinaan Blancalta saatua, leviää kovasti.
3 heuchera”Hans”
Emo, onko loistosalvia vielä vapaana? Jos on niin saanko? Minkä korkuinen se on?
Palloarovuokko olis myös ihana saada ![]()
Vaihtarin kanssa saattaa olla hankalaa kun mulla ei varmaan oo mitään mitä haluisit. Onko sulla jo koreakärsämöä ? Italiankaalin pikkutaimia olis kyllä, hyvin ehtii niistä satoa saamaan. Ja karhunjuuren pieni siementaimi mielellään lähtis kasvamaan sun hoivissa.
Montako meitä on nyt tulossa?
Emo, pari päivänkakkaraa mahtuisi Miu niitylle.
Taimitapaamiseen tulossa:
Henni, Nuu, Kurppa, Emo, RitvaL, Ylvalii, LeHVä, Hankalin, Anita, Eltsu. Eli 10 varmaa.
Puhetta ollut näistäkin: Alix, Annemamma, Tuomipihlaja. He eivät oo pentissä ilmoittautuneet eikä muutenkaan asiasta jutelleet joten oletan etteivät oo tulossa ![]()
Nuu, salvia on ehkä 30 cm. Koreakärsämö kelpaa kyllä.
Saat toki, ja saatte seuraavana päivänä tonkia LeVän kanssa koko pihan ja ottaa melkein mitä vaan
.
Nuu, minulta löytyy loistosalvia ”blaukönigin”, voin kaivella ylös, sitä riittää!
Henni kiitos, saisin heti uuteen penkkiini täytettä
. Sitten Emon loistosalvian taimi vapautuu jollekin toiselle ![]()
Emo, tehdäänkö vaihtarit siitä palloarovuokosta koreakärsämöä vastaan ? Loistosalviaa saan Henniltä.
Emo, en saanut seuraavaa päivää vapaaksi, niin emme ehdi valitettavasti teillä käymään.
Onpa harmi ![]()
Sopii.
Jos jollakulla on mitä tahansa esikkoa ylimääräisenä, otan tosi kiitollisena vastaan!
Henni, Mä voin kaivaa sulle esikkoa, kahta eri väriä punaista - ei kirkkaan punaista. Ne on viime vuoden istutuksia joten en tiedä kuinka moneen osaan ne on jatkossa nyt jaettavissa tällä hetkellä. Nopeesti kummiskin saat niistä jaettua lisää. Ruukutan heti huomenna.
Kiitos, Nuu! ![]()
Voin jokusen tuoda.
Kiitos, Kurppa ja Nuu! Älkää liikaa verottako omia kasvustojanne, ihan pienetkin alut riittää!
Huomasin eilen, että saskatoonien ympärillä on paljon juurivesoja. Jos joku sellaisia haluaisi, voisin kaivella tiistaina. Tänään lähden reissuun.
Juurivesoista kasvaa marjoja tuottavia pensaita. Kaksi sellaista on kasvamassa.