Kiitos, palataan asiaan ensi vuonna! Mulla ei ole sen projektin kanssa kiire yhtään ![]()
Multa tuli paljasjuurinen.
Keltakurjenmiekkaa tietysti saat täältä.
Eli se paljasjuurinen korkea kurjenmiekka on se Iris Setosa?
Luultavasti munkkineilikka .
Kiitos ihanasta taimenvaihdosta. Oli kiva nähdä puutarhaystäviä ja jutella, syödä hyvin.
Kiitos Emolle kyydistä ja Kurpalle kestityksestä.
Pitikö tuon munkkineilikan mennä Ylvaliille?
Minä sain munkkineilikkaa.
Tämä jäi siis minulle bonuksena! Kiitos ![]()
Tässä taimilasti ylijääneitä matkalla Helsinkiin, saavat paikan kahden eri ystäväni pihoilta. Kiitos heidän puolestaan!
Tämän verran jäi istutettavaa itselle! Vaikka vannoin, että millekään ei ole enää tilaa ![]()
Lämmin kiitos eilisestä ihanalle emännälle Hennille, Anitalle matkaseurasta ja kaikille lämminhenkisestä tapaamisesta!
Oli kiva saada monelle nimimerkille kasvot ja tavata tuttuja pitkästä aikaa. ![]()
Sääkin suosi meitä yllättävän hyvin.
Pysytään linjoilla ja tavataan taas! ![]()
Noniin, tässä tulee mun ottamat kuvat. Laittakaan mielessänne ajallisesti oikeisiin väleihin niiden tänne jo laitettujen joukkoon ![]()
Niinkuin aina, autot tyhjätty vaihtareista joita pitkin pihaa. Tässä ekassa kuvassa on ne yleiseen jakoon tuodut.
Siellä se on, Hennin “perennapenkki nollabudjetilla”. Ei huono ![]()
Uutta projektia pukkaa, mm. kasvihuone alullaan
Satoi todella rankasti ennen kuin saavuttiin, aurinko paistoi pihailun ajan ja sade alkoi uudelleen juuri kun siirryttiin grillimajaan herkuttelemaan kaikilla nyyttärituomisilla.
Ei meitä tietty sokerista oo tehty, ja kosteutta saatuaan kunnon penttiläinenhän vaan elpyy ja alkaa kukoistamaan mut täytyy olla tyytyväinen siihen miten ajoitukset meni aivan täydellisesti.
Kiitos vielä kaikille mukavasta seurasta, nähdään livenä ensi vuonna taas ja muuten tietty päivittäin täällä pentissä ![]()
Kyllä olis hyvä kun olis vielä nimet, että kuka on kukin.
Paljasjuurinen on iris ensata, japaninkurjenmiekka. Se ei oikeasti ollut jakolistalla, mutta onneksi mulle jäi sitä itsellenikin palanen.
Tässä kuvassa vois olla nimet. En tunne muita kuin Emo ja Kurppa.
Henni, se on kellopeippi. Munkkineilikkaakin jäi yksi ylimääräinen jakoon.