Hyvää Äitienpäivää.
Hyvää Äitienpäivää kaikille.
Hyvää Äitienpäivää ![]()
Hyvää äitienpäivää kaikille
ME TEHTIIN SE, M E T E H T I I N S E
Inksu pääsi koelähön läpi, ajalla 20,9
Meillä on maailman paras Inksu ![]()
![]()
![]()
Moni, jotka ties Inksun jo entuuestaan, kävi kehumassa sen komiaa ravia ![]()
![]()
Onnea Inksulle ja Jadelle. ![]()
Hienoa Inksu & Jade ![]()
Hihihiiii,ettoon taas täpinöissä ku saapi alakaa kasvimaan tekoon ![]()
Tänään varmistui, meidän abista tulee ylioppilas ![]()
Melkoisten vaikeuksien kautta maaliin. Olen ylpeä ja niin onnellinen!
Onnittelut abille ja ylpeille vanhemmille !
Onnea Rillarille ja juhlakalulle.
Tänään on ihana fiilis.
Vapaa päivä.
Ei tuule.
Aurinko paistaa ja mukava lämpö.
Linnunlaulua.
Värikkäitä kukkia.
Keväinen vaaleanvihreys.
Ja kupillinen kahvia pihalla.
:laugh:
Tänään oli sellanen “oikea” lämmin kesäpäivä. Lämmin, tyyni, auringossa kuuma, mutta ei ihan hellerajalla. Koko päivä ulkona. Ensin koiran kanssa aamupäivälenkillä. Sitten pihalla rauhassa vähän kastelua. Sitten venerantaan ja soutelemaan, suuntana uusi rantautumispaikka hiekkarannalle. Ihana ilma soudella, tyyntä ja taivaalla pilvenhattaroita sen verran että ei koko ajan paahtanut. Oi onnea.
Löysin sen minulle kerrotun uuden paikan ja rantauduin sinne hetkeksi.
En uinut nyt tällä kertaa kun ei ollut kamppeita mukana mutta seuraavan kuuman tyynen päivän tullessa taatusti minut sieltä löytää pulikoimasta ! Vähän vajaan tunnin soutumatkan päässä tää paratiisi.
Kotiin palattua koiran kanssa kylälle kävelylenkille, ja sitten olikin jo alkuilta.
Niin hirmu onnellinen oon tästä päivästä kaikkineen. Täydellinen kesäpäivä.
Uups, se on sitten maanantai ja sisällä alkaa lämmitä/takka poistaa kosteuden. Loikoilen makuupussissa, luen kirjaa ja on ihan hiljaista ja pimeää järvellä. Neljä päivää olin myrskyn vuoksi mantereella, tänään loiskuttelin takaisin. Viikko 5 ja aikaa tehdä mitä lystää.
Hain ruusukaaleja lounaalle, ja huomasin niiden seassa jonkin ihmelliden napakan vihreän piipan. Onneksi tonkaisin melko varovasti, kun paljastui itäneeksi taateliksi
. Kompostin kautta varmaan kulkeutunut, mutta hitsi kun tulin tästä onnelliseksi.
Poika ruukutti taimen, saas nähdä miten käy.
Jaahas se alkaa jo syyskuu olla lopuillaan. Olen nyt ollut elokuun alusta mökillä yli 5 viikkoa, 3 viikkoa yksin, täysin vuosin ja ylikin, eläkkeellä. Tähänhän tottuu mainiosti, ei kilkata viestit eikä puhelimet. Saa elää kuin pellossa, no kasvimaalla kallioilla ainakin.
Valtsulle onnittelut nykyelämästä !
Oikein hyvää ja onnellista isänpäivää kaikille isille!
Minulta myös hyvän isänpäivän toivotukset isille ja ukeille/vaareille/papoille, biologisille tai muuten vaan virkaatekeville. Onnittelut virkaan pääsemisestä ![]()
Saatiin töistä taas perinteinen lahjakortti kinkkua varten joululahjaksi.
Tällä kertaa myllyn lahjakortti, tosin kortille on ladattu niin paljon, että meidän pieni perhe saa tuolla kaikki jouluruuat.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()