Wau, mitä taitajia täällä on! Nousee sylki suuhun, kun noita katsoo. Yritä tässä sitten pysyä kaidalla tiellä Joskin totta on myös se, etten minä ainakaan raaskisi ekaa palaa leikata ;D
No ei tosiaankaan tollasia kakkuja voi syödä!!! Kirjahyllyyn vaan koristeeksi, ei muuta voi sanoa. Aivan uskomattoman hienoja taitajia täällä on!
pistäkää vaa lissää kuvia…emmää mittään kopioi, kuis joku ny sillain luuli…
Nemesia, onko prinsessa jo 5 v? Kakku on kuin karamelli, ei sitä voinut syödä, eihän?
Viherpaukalo, jo vain ja aloitettiin takahelmasta jotta koreus säilyisi mahdollisimman kauan.
Laitetaanpa tänne muutama oma tekemäni kakun koriste, olen käyttänyt sekä sokerimassaa, että marsipaania ja osan olen värjännyt joko pastavärillä tai esim. tummalla kaakaojauheella.
Tämä perhonen on tehty pikeeristä
Tässä Rölli, tämä oli eka kerta kun käytin sokerimassaa ja oli kyllä hankalaa tavaraa kun kuivui niin nopeasti
Ja tässä vielä pari vauva koristetta, jotka ovat myös ns. ensiteoksia
Heranjestas, kun ovat ihania…
Paapelo, jaksat edelleen hämmästyttää minut taidoillasi ! Mietin tässä kirjoittaessani että mitä sanaa käyttäisin kuvaamaan kuinka upeita nuo tekemäsi koristeet ovat mutta sopivaa ei tunnu löytyvän - hengästyttävän hienoja
Ihan mahottoman hienoja juttuja syntyy Paapelon käsistä!
Wau! Taitavat sormet Paapelolla! Miten voikin tehdä noin ihanan näköiset pienet nenät?!?
Wau!!!
Nyt mä tiedän keneen otan yhteyttä, kun tarviin jotain tosi hienoa koristetta kakun päälle!
Ihan älyttämän hienoja koristeita, kyllä oot viitseliäs ja kätevä.
Onpa yksipuoliset reaktiot, mutta minunkin ensimmäinen reaktioni oli WAU! Hyvä, että asut lähellä, paapelo. Taidankin tehdä sinulle tilauksen viimeistään ensi syksynä, kun juhlitaan miehen viiskymppisiä
No mutta kiitosta vain mahottoman paljon
Mukava näitä on tehdä ja mukavaa on myös saada jopa näin ihanaa palautetta.
Eihän noita henno syödä.
Tein pojalle synttärikakun huomiseksi, kun sukulaiset ja ystävät tulevat juhlistamaan poikamme 1 vuotis synttäreitä
Kakun koristelussa meni kaikki mahdollinen pieleen, koska sen valmistäminen sujui näin:
Kauli massa - juokse pojan perässä olohuoneeseen huomattuasi poikasi syövän laatikosta löytynyttä kynttilän muovikuorta. Palaa keittiöön kirkuva lapsi kainalossa ja huomaa, että massa on jäänyt kiinni tasoon.
Aloita alusta ja toista vähintään 5 kertaa kunnes telkeät pojan olohuoneen puolelle jonka jälkeen poika kiukuttelee portin takana kunnes hellyt ja päästät pojan keittiöön. Jälleen huomaat että massa on pöydässä kiinni.
Jne jne :D:D Paapelo varmaan ymmärtää, mantelimassa on aika tahmasta tavaraa, jää kiinni helposti
Tässä nyt kuitenkin kuva:
Liljoja ja muratinlehtiä Tää oli osakseen vähän munkin synttärikakku ja pääsinkin käyttämään siihen ihania, joululahja-lahjakortillani tilaamia muotteja
Nää nyt on vasta tälläsiä harjoitusvedoksia, ekaa kertaa tein
Sit tein pienen nallen ja pojan nimi tietysti vielä niin avot! Eiköhän tota kelpaa huomenna maistella
Upea!
Mahtavan upee kakku! Ei tota voi syödä =D
Todella upea! Mä en ymmärrä, miten jollain voi riittää sekä taitoa että kärsivällisyyttä tuollaiseen.
Oli kiva tehdä välillä vähän “aikuisemman” näkönen kakku, kun on sen verran paljon noita lasten kakkuja tullut tehtyä
Joskus ois kiva kokeilla sellasia Aikuisten täytteitäkin, ku oliskin vaan tilaisuus mihin osallistuis vaan aikuisia