Ei nuo varmaan kestäisi postissa ehjänä
Eiköhän ne sais postissa ehjänä, kun laittaa särkyvää laput joka kulmaan ja reilusti kuplamuovia ja pumpulia pakettiin? Tottakai teen mielelläni Anitan miehelle reinokoristeet ja muille halukkaille kakut
Mitäköhän mahtais maksaa jos sais jonkun lähetin matkaan? hmm ;D
Ei poika oo mitenkään erityisen kiltti tai rauhallinen - päinvastoin. utelias, vilkas esiuhmainen pikkumies se on, joka nytkään ei anna äitin istua edes tietokoneella rauhassa, kun sylissä täytyy pöhkeä ja mönkeä
Ollaan vaan miehen kanssa tehty sellanen diili, et kun mulle tulee näitä kakkuhommia, niin sitten mies viihdyttää poikaa ja mä eristäydyn keittiöön Laatuaikaa, tietteks
Pitää nyt sit vielä pähkäillä, mimmoiset kakut mä teen.
Ja siis mikä ettei teen myös kakutkin ja tilhiskin ehdottamalla tavalla ne sitten toimitan puoleenmatkaan Voi vaan tulla aika tyyriiks kakut anitalle, kun tarvii ajella niitten takia
Ai helkutti Ekmanska, miten hienot Reinot, voi hitsi, oot sää mestari. Ja onneks sul on tota intoo, sillä pääsee vieläki pidemmälle ku pelkällä taidolla.
Ai himputti, meil olis ristiäiset täs ihan lähiaikoin, mimmottee kakkuse sää sin oikee keksisit?
Kysytkin vielä! tuleeko poika vai tyttö, minkä tyyliset vanhemat on? kyllä ideoita on, kun vaan pääsis toteuttamaan Toiveita vaan tänneppäin niin kyllä minä leivon
Pakko ottaa kaikki irti siitä, että on vielä muutaman päivän kotona sairaslomalla. ja koska käsikin vaikuttaa jo paremmalta, mikäpä parempi syy vielä tehdä jotain söpöä
Nyt mä voin sit vähän mainostaa tota mun uutta blogia, missä näistä söpöläisistä enemmän. Sopiva aasinsilta
–> Custom Cake’'s <—
kiitos, reinot olivat sielläkin puolella ihan yhtä hurmaavat kuin täällä. taidan tilata sinulta aino-toffelit 70-v kakkuni koristeeksi:-)
Hykkyrät sentäs, vai lupautuisit se kakkuse tekkoon! Pittää varovasti kyssyy pojalt ja miniält, saanks mää tuora ristiäisii semmottee. Olis aika makkee juttu. Ja poika sinne synty, sil ku oli solmu napanuaras ku se synty, ni mää oon nimitelly sitä solmuks. Hih hih, jos tekis kaku, joka olis niinko solmu…:-)). -Pittää palat astiaan hyvis ajois, kunha ekaks kysynyt tota juttuu. Paan sul sit vaiks viestiiki.
Ja taas on iiiiiiiiihanat noi sun “nappinavat”!!
Kuules Ekmanska, sun täytyy pistää firma pystyyn ja ruveta oikeen ympäri Suomee myymään noita koristeita ja lähiympäristöön kakkuja
Innostusta ja motivaatiota ois, kunhan vaan sais vähän jalkaa ovenrakoon
Voi Ekmanska miten taitava olet!
Tytön kakkuun Hello Kitty koriste, näyttää yksinään aika orvolta, mutta kakun pintaan tulee sitten kaveriksi muuta koristusta. Ja huomenna viimeistelen nuo ääriviivat, kunhan kuivaa nyt yön yli, tälläviisiin kuvasta vasta bongasin että on ihan epätasaista jälkeä
Miten ihmeessä te teette noita?
kiva. TOSI kiva. meen koira söi mun kaikki vaivalla ja rakkaudella tehdyt kakunkoristeet. Voi rähmä mä vaan sanon…
Voi ei!!
Noh, ehkäpä koiruus tuntee nyt massussaan natustelleensa liiaksi makiaa, sympatia halaukset täältä
Ja saattanee se pakoputkessaki tuntua
tattsi vaan Noh, onneks miehelle tulee huomenna rahhoo, niin mä voin sitten oikeen hyvällä omallatunnolla osteskella uudet massat (ja vähän extraa
) niin teen sit uudet ja hienommat
Oli mies saanut oikeen rysänpäältä kiinni. melkoisen sadattelun saattelemana oli koira mennyt eteiseen häpeämään.
utku mä olin tehnyt niin ihania halloween aiheisia koristreitakin, kaikkia kaiverrettuja kurpitsoja yms - yhyyh. enkä edtinyt edes valokuvaa ottaa. Pahus. noh, uusista tulee sit hienommat.
Harjoitus tekee mestarin…
Eikös sitä koiruutta vois opettaa, että sun leipomuksiin ei sitten kosketa. Uskon että harmittaa. Mulla olis varmaan koira siirtynyt itse hankkimalleen ulkoruualle ja heti.