Villiviini on niin punainen että aivan soi
Varakeittiön ikkuna pitää pian leikata näkyville että ikkunalle tulevat pelargonit saavat edes vähän valoa.
Ohhoh! Ovatko noi tänä syksynä tavallista punaisempia, olen monissa paikoissa katsellut
Terkkuja Temskukalle ja muille galleristeille. Talvella aion minäkin paneutua näihin satumaailmoihin. Niihin pitää oikein syventyä ja eläytyä. Saa uusia elämyksiä ja vinkkejä omiin puuhiin.
No Fiiapa sen sanoi! Mikäs onkaan sen mieltä lämmittävämpää helmikuussa, kun ulkona raivoaa 30 astetta pakkasta, kuin käydä tämä Temskukan ihastuttava kesäinen kierrosAivan hurmaavia kuvia!
Tuo minun avattaren unikko on kuvattu Temskun kukkapenkistä… Se on niiiiiin nätti!!
Kuvailin lokakuun loppupuolella viimeisimpiä kukkijoita. Kehäkukat ovat kuin vara-aurinkoja
Ja oli myös monta lämmintä syyspäivää
Kaikenlaisia kukkijoita vielä rohkeni esille
Menninkäinen tuumaili että siinähän kukitte, senkin tarhakellukat!
Kelloköynnöskin osaa ruskan
Kiva saada pitkästä aikaa Temskulta kuvia. Menninkäinen on kyllä sen näköinen että… Hullut, raadatte, minä tässä jo köllöttelen silmät kiinni!
Syksyssä soi blues
Krassinkukintaa täysillä maaliin saakka
Ruusussa oli kiulukoita ja kukkia samaan aikaan
Californian tuliunikot, ne itsekylväytyneet, ahkeroivat koko sesongin ajan
Harmaamalvikin mattimyöhäinen
Myskimalva ja salkoruusu
Pirteän kauniita kuvia Temskukalla, kiva katsella syksybluesia, kukkia.
Menninkäinen voi jo pian nähdä lunta.
Syksyn puuhina touhailtiin kaikki pihakoristeet talvilomalle varastoon, samoin kuin puutarhakalustot ja aurinkolamput. Samaan aikaan laitetaankin lintulaudat kuntoon.
Mustangheppaa on melkeinpä kannustettu pihajallailuun (syötän sille päärynöitä ja omenia jos se tulee terassinvierelle pyytämään). Mutta en oikein tohkeissani ollut kun näin suuri lintu oli laudalla. Mustangin mielestä näppärä idea laittaa kauraa noin.
Sille on jo kasvanut pidempi talvikarvan alku, joka tässä kuvassa on sateen vuoksi hiukan suortuvainen.
Ja sitten tänään oli ensilumi ja allas oli kovin hyinen