!
Pitää muistaa tarkistaa mutta kauhea pelko että laitoin sinne Poniykköseen kaikki! Kunhan täältä töistä kotiin harhaudun niin yritän muistaa katsoa.
!
Pitää muistaa tarkistaa mutta kauhea pelko että laitoin sinne Poniykköseen kaikki! Kunhan täältä töistä kotiin harhaudun niin yritän muistaa katsoa.
Valkeistakin oli puhetta
Juu, molempia kuolasin minäkin = )
Eipä ole enää lupiininsiemeniä, sillä olen jakanut ensimmäisen satsin minulle hölöä laittaneille jo elokuulla
sunnuntai, 19. elokuuta 2007 - klo 17. 54 (yli 170 vuorokautta sitten) Valkoisten ja valkoisten lupiinien siemeniä odottelevat: Laitoin ne postiin perjantaina. Syy viivästykseen on siinä, että halusin ne kotona kuivattaa - huomasin että olivat aiemmin hiukan kosteita ja silloin homehtuvat helposti.
..ja loput lähtivät poniykkösellä
Tein äsken nojatuolimatkan Temskukan pihamaalle. Voi sentään mikä ihana maalaistunnelma! Kanat ja Mustangi poikineen päivineen, perunakellarit, kylmähuoneet, potagerit, lukemattoman runsaat ja hyvävoipaiset penkit. Oih ja voih - olet loihtinut todellisen unelmapihan… Kerrassaan mahtavaa
Nou hätä Temskukka, täytynee odotella ensi syksyyn
Ei pidä koskaan heittää kirvestä kaivoon kesken kemujen; Sain Malvankukalta viestiä että poniykkösen mahassa oli sen verran paljon laittamiani lupiininsiemeniä että niistä herkeää muutamalle. Eli tarjotkaa vaihtareita tai postimerkkimaksuja Malvankukalle hölöllä!
Hiihoo, nysse tuli!!! :)) Minulla on kädessäni painotuore kappale siitä kirjasta jossa on luku Temskukan pihamaalta!! Paula Ritanen-Närhen Suomalainen puutarhakirja.
Pöh, kuulutteko kirjakerhoon?? Kuulin just, että ensimmäisen vuoden sitä myydään yksinoikeudella vain SSKK:n lehdissä ja myymälöissä.
Verkostot toimimaan (äiti saakoon tilata!)
(tai sitten koko pentin poppoo liittymään kirjakerhoon…)
(Kaikki te nyt ootte SSKK:n sivuilla kun ei sinne mahdu ollenkaan sekaan?)
Paulastiina, SSKK:lla on jotain häimäkkää, kun en ole päässyt moneen juutaksen päivään koko sivuille. Temskulle terveisiä, nyt me kaikki yritetään sinne!
Joo ja kirja on tosiaan just tullut painosta - minä sain työkappaleen. Tulee myyntiin noin viikon sisällä. Mutta kai siitä joku ennakkomainos jo kerhon sivuilla on…
Tanu: jos olet saanut työkappaleen, silloin sinäkin olet ollut kirjaa värkkäämässä. Ettei vaan teikäläisenkin piha siellä jotenkin vilahtaisi??
Ei vilahda meidän pihaa, mutta pari muutakin tuttua kyllä löytyi, kun tarkemmin ehdin tutkia…
Vaissoo - on mukava tulla kotio kun on tuommoistakin uutista!
Huom!! Kerhon lehdessä oli maininta, että kirjan saa tarjoushintaan 25,30 vain kuukaudenkirjan peruutuspäivään (18.3.) saakka, sitten palaa normaalihintaan 39,90. Hopi hopi tilaamaan!!
Siis miten niin 25,30? Nettisivuilta kun katsoin hinta oli minulle jäsenhinta 39,90!!!
Lehdessä ainakin lukee 25,30 euroa. Nettisivuille en ole vielä kerennyt katsoa, mutta oletusarvona nyt on, että tulee tuolla 25,30 eurolla, jos en sitä peru…
Siis onko se sinulla kuukaudenkirjana?
Mulla ainakin on kuukaudenkirjana hintaan 25,30e. Ja hinta nousee sitten tuohon 39,90e, kun peruutuspäivä on ohi.