Juu. Sovitaan niin. Sanon isännälle että puutarhanetin naisten mielestä hyvä idea.
Juu, sano! Me ollaan kuultu, että on niin taitava, kun vaan millään kerkiää muilta paljoilta töiltään!
Kellarin katolta meidän "puolisusipihaa"
Tuolta otin edellisen kuvan. Eikös olekkin turhan harvat kaiteet?
No ehkä yksi piena tuossa puolivälissä voisi olla avuksi, olishan se ainakin sellanen henkinen tuki
Mahtava näkymä oli, kertakaikkiaan.
Kaiteisiin voisi kyllä kieltämättä lisätä jotain, mutta se on vain pieni epäkohta sinun puutarhassasi. Kiitos kun saadaan katsella puutarhaasi!
Temskukka, sinun pihallasi nuo heinätkin näyttävät niin mahottoman kauniilta!
Aikansa kun kattaa alkaa paljas multapinta näyttämään kauhealta. Heinillä peitetty vasta tuo rauhan. : )
Se on niin totta. Kattamaton maanpinta tuntuu niin haavoittuvalta ja suojattomalta, että ensi hätään siihen riipii mitä vaan käsiinsä saa ettei tarvitse katsoa paljasta maata.
Kaunista on. Etenkin kuva potagerin alueesta s. 48 kukkivine lupiineineen on äärettömän kaunis, samoin oleskelualueen ruukkupuutarha ympäristöineen...
Aivan ihastuttava piha Temskukalla, jospa meilläkin olis joskus tuonlaista tai ainakin sinnepäin.
Kirjokanukka ja kirkkaan sininen akileija näyttävät yllättäen hyviltä yhdessä
Alppikärhö viihtyy siirrosta huolimatta oikein hyvin tuossa pajukartiossa ja vierellä kukinnan alkoi kyläkurjenpolvi - taustalla sinistä lupiinia.
Pikkutuvan päädyllä kukkii tälläinen
Minä tykkään lupiineista, oletteko ikinä aavistaneetkaan?
Potagerissa on laatikko, jossa vaalin Multamantalta ja muilta saatuja aarteita. P-net laatikko, tiedättehän. Eikä tämänkään pikkuisen valkoisen kukan nimestä hajuakaan.
Aivan ihania värejä! Kyllä Temskukalla on silmää sovittaa niitä keskenään. Tuo kanukka ja akileija on ihan upea yhdistelmä.
Tuosta heinillä peittämisestä olen ihan samaa mieltä. Paljas multapinta on ihan kauhistus kun tottuu kattamaan heinällä=) kumma juttu.
Myskimalvoista tykkään kovasti, punaista seinää vasten erottuvat hyvin
temskukka, mun aarteet meni jyrsijöille kun vähäksi aikaa jätin oman onnen nojaan