Temskukan pihalta

Jahka tuleentuvat laitan tänne penttiin tiedotteen; ja ne jotka laittavat silloin minulle hölöä (+Fellow, olen velassa)(mutta laita silti Fellow sinäkin hölöä, muistuttaaksesi) saavat siemeniä niin kauan kuin riittää.

Kyläkurjenpolvessa on kyllä huikean sininen väri. Muutenkin kauniita kuvia ja väriyhdistelmiä!

Kuinka ihmeessä nuo pioniunikot sinulla noin hienosti itsekylväytyvät!? Minulla ei taaskaan ole yhtään tainta ja nekin jotka keväällä kylvin ovat niin pieniä, että suurennuslasin tarvitsisin!

Saa nähdä kukkiiko tänä kesänä ollenkaan! Onneksi olen saanut palautetta, niiltä joille lähetin siemeniä. että ovat itäneet ja kasvavat!

Otin muutaman kuvan ennen tämän päivän rankkasadetta: Tuli muutamassa minuutissa 32 mm vettä. Mutta huomaan ilokseni että tuota paraatipenkkiä olisi aika laajentaa Aika täynä jo.

Sama penkki toiselta puolen

Ja laitetaan nyt yksi pionikuvakin...

Onkos tuo nyt se Saara?

Onko semmoistakin kuin Saarapioni? Minulla on tuo pioniunikko jota sanon Saarankukaksi kun aikoinani siementaimia häneltä sain, joskus vanhan pentin aikaan.

Tarkoitin tietysti 'Sarah Bernhard’ia.

Hehee…! Eikös Sarah tuoksu ja tuo ei tuoksu.

Tämä on lempipionini, voi kun saisitte tuoksunkin tässä kuvan mukana. Epäilen lajiketta Alicia Hardningiksi.

Keisarinkruunut ja laukkojen kukkineet pallerot ovat hauskoja yhdessä.

...ja vielä yksi kuvakulma paraatipenkkiin.

Mikä kasvi on iiristen edessä, onpa hehkeä punainen. Kaunista on pihallasi ja hienosti valittu yhdistelmät.

ipidix, näyttäisi olevan korallikeijunkukka - lempparini on hän hennossa kauneudessaan:)

Kyllä tuli taas ihania kuvia Temskukan pihalta.

Eikö ole hyvä huomata, että vielä voi tehdä jotain, esim laajennuksia ymnaurua

Sulla kukkii jo ne, mitkä täällä on vasta nupussano-jaa esim pionit on isoilla nupuilla, olleet jo yli viikon ja pelkään että jäävät sille asteelle, jos ei nyt ala paistaa aurinko ja tulee vielä sateet päälle.

Eilen taas oli ne vieraat joita ilman ei kesää tulisikkaan. Multamanta ja Tanu kävivät eli maailmaa parannettiin sen verran innolla jotta jo on kumma jollei kelit tästä parane.

Multamantan ihana tuliaispussi sisälsi vaikka mitä mielenkiintoista (murehdin jo etukäteen millä iekatilla pidän ne nimitiedot tallella) ja Tanu toi kirjan "Pihlajanorsu".

Temskulassa tosiaankin käytiin ihanaa pihaa ja mukavia ihmisiä katsomassa. Kiitokset isäntäväelle mukavasta iltapuhteesta - taaskaan ei meinannut millään malttaa lähteä kotimatkalle... Ja mantan pikkuneiti tuumasi jo ennen kuin päästiin pikitielle, että tullaan tänne lisää. naurua Pikkuiset koirat olivat tehneet neitiin lähtemättömän vaikutuksen!

Temskun pihamaa oli kaunis ja kodikas. Taas oli tullut uusia kivoja juttuja sitten viime käynnin. Isäntäväki oli juuri niin hulvattoman mukavaa kuin muistinkin ja Steeda, Shelby, Bossikissa ja Mustang ynnä komia kukko hurmasivat koko sakin. Ja kyllä - Steeda ON ihana!!!sydän

Kotimatkalla iltahämärissä tien yli löntysti hirvi ja neljä rusakkoa/jänistäkin yritti päästä paistiksi. no-jaa Ei onneksi osuttu yhteenkään.

Tiensivut ovat niin heinäkuuta että! Mistähän syystä mielestäni eivät ole kukkineetkaan pitkään aikaan näin nättinä...?

Pioniunikot taustanaan isännän isompi kukkamaa - rypsipelto.