Jossain täällä pentissä oli kuva sellaisesta ruukkutolpasta, jossa oli harjaterästankoon (tms)pujotettu päällekkäin kukkaruukkuja ja niissä oli kesäkukkia. Sellainen terassin tolppa kukoistaisi maasta räystäälle.
Olinkin tuon unohtanut kokonaan, vaikka on aivan upea!
Mies ei yhtään innostunut, kun kerroin, että terassi pitäisi rakentaa. Hänen kaverinsa sen sijaan, joka oli meillä käymässä juuri silloin, näki sen jo heti mielessään ja näyttikin itse juuri minun suunnittelemani rajat. Naureskeli, että hän tulee rakentamaan sen sitten, kun mies lähtee taas työmatkalle Jos en saa sitä terassia, tuo tolppa siirtyy ykkösvaihtoehdoksi. Tai jos saan terassin, voin yrittää yhdistää siihen viereen tuon tolpan
Terassin minäkin tuohon haluaisin. Sitten terassille pikkinen pyöreä pöytä ja kirppikseltä retrotuoli. Sitten pöydälle kirppikseltä pitkä pitsiliina tai kukallinen röyhelölaitainen liina ja sitten siihen vaaleanpunainen ahkeraliisa kukkimaan… ja tietysti se ruukkupylväs.
Nyt on terassi paikoillaan! Tänään mies ja kaverinsa ottivat ja rakensivat sen. Pitää vielä katsoa, haluanko siihen jotain kaiteita tai enkö halua. Sitten vaan etsimään alesta jotain sievää pikku pöytää ja tuolia ja "sisustamaan"
Hoyabella, tuossa on ne styroksit, joten ne istutukset oli pakko unohtaa .
Kuva, anita!
Kunhan nyt jostain löydän siihen ensin ne tilpehöörit Ruukussakin on vielä kesäkukat, joiden kukinta alkaa olla jo just pian ohi.
Juu, nyt kyllä kuva kehiin, Anita! Palan halusta nähdä koko komeuden.
Ei siinä ole vasta kuin terassi valmiina. Haluaisin löytää jostain semmoisen pikkaraisen metallisen pyöreän pöydän ja tuolin ja sitten hiukan sitä muuta tilpehööriä. Saatte kuvan, kunhan löydän lisukkeet
Muoks. Mitään memulin tasoisia hienouksia siinä ei sitten tule olemaan. Minun sisustussilmäni ei ole lähelläkään samaa tasoa.
Äläs ny anita. Top tykkänään. Hieno siitä tullee, sulla on siellä niin nättiä että! Ja kuvvaa orotan.
Laita ihmeessä kuvia. Memuli painii ihan omassa sarjassa;D
No ny lakkatte.
Tässä on nyt sitten kuva ihan pelkästään terassista niillä samoilla "lisukkeilla", jotka oli ennen terassin rakentamistakin, eli vanha ylimääräinen tuoli ja ohikukkineet kesäkukat. Mutta terassi on nätti.
Meinasi kuva unohtua.
Hiaaano!
Tuohan on tosi nätti ihan noilla koristeilla! Voi mahoton miten kaunis kaide.
Kaide on vanha, löytyi piilosta Sopii mun mielestä kuitenkin kuin nenä päähän.
Hieno on Anita varo vaan noihin terasseihin hullaantuu. Meillä niitä on jo kolme että pystyy auringon mukana kulkemaan. Mutta sinä taidat olla sellainen energiapakkaus ja sinulla niin hienot kukkamaat ettet varmaan kerkiä kauan tuossa lekotella.
Voi viude, miten nätti! Hiano! Kokonaisuus on ihan nappisuoritus. Siisti, seesteinen, harmoninen, tyylikäs ja kaikin puolin napakymppi. Kyllä kannatti!
Edellisten sanoihin on helppo yhtyä. Hieno!!
on Hiano!ja kaide tosiaan, aivan nappiin.