Paulastiina tässä moi! Täällä ollaan jo Tindellä eikä Tallinna-Otepää -väli kestänyt kuin 9 tuntia kahdella seisahduksella, Ceres Tallinnassa ja Nurga puukool. Vielä mahtuu kyytiin rehuja, ainakin jotain pientä, kattoon roikkumaan (mä oon ostanu jo mm. Heucheroita ja tulppaanipuun:))
Latte ja Mahla ja kaikki lähettävät runsain mitoin terveisiä.
Kiitos terveisistä Paulastiina, koitany vähä rajottaa niitten rehujen hamstraamista…
Paljonkas juurieste maksais, se ei kyllä sovi kattoon riippumaan!
Terveisiä täältäkin. Ronjalle iso hali.
Katsastamma huomenissa juuriestematon hinnan.
Lämpöisii terveisiä myös Tindelle ja jengillensä sekä reissulaisille. Mikä on matkan Geranium- tuntuma? Minulla on hirveä kutina, tarttis saada lisää...
Ollappa nyt Tartu puukoolin alennusmyynnissä! Siinä olisi taas Saabi turvoksissa kattoa myöten. Enää ei ole tullimiehiäkään kysymässä, että ruohoako (?!) sieltä Virosta kärräät .
Terkkuja Tindelään kaikille, erityisesti Ronskulle ja Lattelle.
Toivoo se hupaisannäköinen punanaama pullukka vieraskuvagalleriasta .
Paulastiina ja Mahla lähtivät auto kasveista keikkuen kohti Palamusea nyt aamutuimaan.
Ja minä lähden pihalle, tuli hankittua, nääs jokunenkin kasvi…
Jollain lähti mopo käsistä. Pahasti. Ja minä kun kuvittelin että olen kaiken nähnyt, kaiken kokenut. Ettei enää Tyrin ensimmäisten käyntien kaltaista hurmosta synny taimistoilla. Että osaan hillitä itseni. Hankin vain sen mitä tarvitsen. Niukkuus ja kohtuus olkoon mottoni.
Niinhän minä luulin. Paulastiina voi kertoa objektiivisena sivustakatsojana kuinka se maltillisuus oikein meni.
Todellinen flow-kokemus, eikö vain
Flow on vinhaa!
Paulastiinan raporttia odotellessa vuodan sen verran pikkulintujen laulua, että tukkuostajan status saavutettiin ja taidettiin ylittääkin Monenko naisen ponnistelusta, mene tiedä?
Vaikenen ja jätän raportoinnin Paulastiinalle. Laitan vain pari kuvaa:
Tässä maisemia jotka saivat veren virtaamaan vahvana
Ja kun Houkutusten polut jatkuivat silmänkantamattomiin...
...saattoi käydä näin. Kuvassa osa kärryistämme kierroksen päätteeksi
Ja tässä pieni kurkkaus automme uumeniin.
No voi herttinen sentään, onneks noi kaikki ei ole tarkotettu samaan pihaan. Kyllä on mopo karannu ja menny tosi lujaa!!!
nauraa vaikuttaa aika unelmalliselta Voin niin kuvitella entisen miehen reagoinnin jos olisin samaa yrittänythekottaa mielikuvalle Oisin varmaa jääny yksin rehujeni kanssa kattomaa auton takavaloja…he hhehhehhehhh
Mustatulppaani, juu mopo mennä pörisi holtittomasti pitkin käytäviä, ja minä keikuin päällä ilman kypärää!
Hilu, miehet jätettiinkin kotiin juuri kyseisestä syystä. En olisi kestänyt sitä katkeamatonta pörinää kaiuttimissa: Mihin noi kaikki pannaan? Mihin noi kaikki pannaan? Mihin...
hoyabella, ensimmäinen satsi saatu eilen maihin, näyttää ehkä vähän sekasortoiselta, mutta on tässä ihan selkeä suunnitelma mukamas takana. Näyttää varmaan vähän paremmalta kun olen kattanut alueen Monzan radan tyylisesti.
Nonny olis blogissa kuvia ja vähän juttuakin asiasta - silti maltillisesti - kuten minä tunnetusti olen.
Jäämme siis odottamaan Paulastiinan ja Mahlan paluuta kotikonnuille ja tietokoneen äären, mutta sitä ennen voi, ketä kiinnostaa piipahtaa blogissa.
Ja sehän on: http://villaottilia.blogspot.com
Karavaani kurvasi juuri meiltä eteenpäin, pakun perä oli vieläkin ihan kiitettävästi katettuna, vaikka Rouva Höyrähdyksen ostokset olikin jo poistettu.
Herttileijaa, kenet ne kaksi viatonta matkanaista ovat Rouva Maltillisuuden ja Ostan-Vain-Tarpeisiini jälkeen tavanneet? Jonkun höyrähtäneen?