No tuommoinenko se pittää vielä saaha??? Ilmeisesti. Jos joku leikkoo omaansa niin yv:llä voi kysellä vaihdokkeja…
Mä jos jossain vaiheessa raskin leikata omaani niin hihkasen sinulle
Hihkase Jadeliila mullekin
Minä taidan olla jo saamassa pistokkaan, joten Jadeliila voi hihkua muualle päin, jos leikkelee.
Hihkasen
Ok MarjaBee
keneltäkäs mä vonkaan?
Vaikka multa =)
Jutita ja Karakoo tai mummuh:lta, (olen hänen sisko;)Hänellä on ehkä vielä joku oksa vapaana! Ainakin eilen, kun olin käymässä;)
Olisin kyllä tosi iloinen jos tuollaisen joltain saisin. Sain pienenä aina mummoltani synttärilahjaksi sellaisen “kertakäyttöisen”.
Voi perse ja hiukset, tänään huomasin että mun tohvelissa asuu kirvoja, helekatti ku annoin semmosen tolusatsin että kirvoilla sääret oikiaa varmasti, ennen ei ole kirvat olleet riesana mut nyt on nekin ilimauneet
Jadeliila, harmin paikka ne kirvat, olen kuullut joltain että tohvelit sais helposti niitä, mutta vaikka mulla on ollut se “aina” ei koskaan ole ollut kirvoja, nyt täytyy varmaan koputtaa puuta!
Kävin kaikki muut risut kans läpi ja muissa ei näkynyt mitään liikettä, en tiedä sit mistä pirusta ne tuohon hyökkäs… nyt se on raukka vähän kärsineen näkönen kun annoin sille sen tolu suihkun…
Eiköhän se siitä piristy;) jos ei niin tuodaan uus mun siskon kans (mummuh), kun mennään elokuun eka viikolla vaihteeks Saariselälle! (Onhan siitä jo aikaa kun siellä olin, juhannusviikolla!)
hei tännekin päin kelpais pistokas tuollaisesta komistuksesta, jos joku vaan viitsii lähettää. vaihtaria ei valitettavasti ole antaa
Nyt ei ole minulla tossun pistokkaita, kaikki varattu. Vanhassa tohvelissa on pieniä alkuja, kunhan kasvavat niin ilmottelen. Voin käydä äidinkin tossuja kurkkaamassa jos vaikka…(Ja eikös ne pistokkaat pitäis laittaa juurtuman yläkuulla, ainakin äiti on sitä mieltä!!!)Katsotaan sitten kuinka monelle saadaan
Nyt näin kukkii
Ihana
Se sit tuo tohveli heitti lusikan nurkkaan, joten jos joku leikkaa omaansa niin olen jonossa
Tähän aikaan vuodesta ei enää kannata alkaa kasvattamaan, vaan palataan ensi keväänä asiaan uusien oksien kanssa. Tähän aikaan otetut oksat eivät tahdo enää jostain syystä juurtua,(vuosien kokemuksesta tiedän), eikä enää ehtisi kukkia, vaikka onnistuisikin juurtumaan. On siinä mielessä kesäkukka.
Joo, ei o hoppua ja keväthän on ihan kohta =)