Vielä roikkuu kypsiä tomaatteja vaikka kastelu lopetettu. En voinut vaatia talonmieheltä matkan aikana kasvihuoneen hoitoa kun oli tarpeeksi hommia muutenkin. Taimia siivonnu pois paitsi missä vielä kypsiä tomaatteja. Erinomainen sato tuli tänä kesänä.
Minulla hirvittävä määrä raakileita taimissa, surkean myöhäisen alun saivat nämä taimet, enkä malttaisi millään vielä poimia raakileita pois kasvihuoneesta sisälle kypsymään. Saatiin kasvihuone niin myöhään kesällä kasattua että olin jo vallan luopunut tomaattitoiveista tälle kesää, mutta on sieltä saanut useita herkkupaloja kesän aikana kuitenkin käydä maistelemassa
Kokeilen tässä vastausta Karvarille , katotaan näkyykö se että kelle vastaan. Tää on siis testi.
Nuu,näkyy,muttaku laitan sulle takasin niin ei näy.
Karvari, kokeilepa vastata mulle tähän. Voi nimittäin olla niin ettei se vastaus-juttu näy pitkänä ketjuna vaan pelkästään yhen vastauksen verran. Olin joskus huomaanvinani sellasta, mutten oo sitä sen kummemmin tutkinut vielä. Voidaan tehä nyt vielä tässä sellanen testi että vastaa tähän mulle. Sit nähään että näkyykö se tässä ketjussa vastauksena kun se on tosiaan eka vastaus viestiin.
Ei käytetä tätä tomaatti-ketjua sen enempää nyt tähän testailuun mut tää yks testi Karvarin kanssa on tarpeen.
Nuu,kokeillaa ja voin minä tomaateista puhua.Just tuli kasvarista,katkon jo pois semmoset rungot joissa eioo juurikaan mitään jälijellä.
Romello,mitä on nuot melekeen valakiat?
Ovakko raakoja Honey Drop tomaatteja?
Kurppa,suunnilleen koska otat sen varkaan vanhasta taimesta jonka laitat kasvamaan talavella?
Noniin Karvari. Kun sä vastasit mulle viestiin ekaa kertaa niin siihen tuli esille näkyviin se et kelle vastaus on. Eli toimii.
Nyt mä tässä vastaan sulle siihen samaan viestiin, katotaanpa tuleeko vielä esille se et kenelle vastaus on tulossa.
Muoks: tuli näkyville et vastaus on Karvarille.
Vastaapa Karvari mulle vielä tähän viestiin niin nähdään mitä näkyy sitten.
Nyt taas ei tuo kuva tullu vastauksena.Mutta tämä tuli.
Sitäsun tätä ketjussa ei ainasjaan toimi.
Ihan hyvä kun testattiin tätä. Nyt on tietoa antaa eteenpäin kuhan sen aika koittaa.
muoks: tähän ei tullut näköjään enää mukaan se et kelle vastasin, vaikka vastasin Karvarille siihen hänen mulle laittamaan vastaukseen.
Karvari nyt jo otin, en tiedä onnistuuko. Viime vuonna otin asiakkaan parveketomaateista paljon myöhemmin.
Ok,vien autotalliin Mini Balcony yellown ja koitan sitä pitää hengissä.
Olisko marras joulukuu sopiva aika?
Ne ovat kypsiä lajiketta Barry’s crazy cherry. Mieto, mutta hyvänmakuinen suussa napsahtava tomaatti.
Kerääkkö siemeniä vai onko F1?
Kiinnostas kokeilla
Mä laitoin uusiin kukkapenkkeihin keväällä kompostista tavaraa ja niihinhän sitten kasvoi kesällä myös tomaatin taimia.
Jossain vaiheessa kitkin taimia pois ja ruukutin niistä muutamia itelleni.
Ihan yllärinä tulee sit kaikku mitä tulee