Trimmerit, Raivurit, Lehtipuhaltimet

Juu, tavallisella viikatteella se ukko sitten kaatoi sen ruovikon. Intoutui niin, että kaatoi kolme kertaa suuremman alan, kuin olin itse ajatellut. Sitten se otti ja jätti mut yksin sinne mökille selviytymään niistä kaadetuista korsista, joita oli siis paljon enemmän, kuin mun voimille sopi ja oli alunperin tarkoitus ja nyt mää taidan sitten huilata muutaman päivän. Trimmeri tästä nyt vielä olis puuttunutkin, sehän olisi ukko huristellut puoli pihaakin siinä samantein. Kyllä olisi jäänyt haravoimatta. Onneks ei ollut trimmeriä :smiley:

Onkos kukaan hommannut noita muutaman kympin lehtipuhallin-imureita esim honkkarista tai motonetistä? Onkohan niistä mihinkään? Mulla olis vaan muutaman neliön alalle tarvetta seulanpään kivien välistä imuroida, tai muutama kuorikatteella peitetty alue puhallettavaksi joihin ei oikein haravalla pääse, niin ei viittis satasia tuhrata.
(Edelliset kommentit oli jostain 5+ vuoden takaa)

No nyt on uusi trimmeri. :stuck_out_tongue:

Ostin nyt kuitenkin kokeeksi Ryobin trimmerin.
Ei ollut kaupoissa sitä samaa makitaa täällä lähellä, mikä minulla oli ennestään ja en viitsinyt netistäkään tilata.
Kovin monet mallit näytti olevan loppu ja minulla loppui kärsivällisyys kaupoissa juoksemiseen.

Minulla ei ollut ennestään yhtään ryobi akkua, niin jouduin ostamaan akku+laturi pakettiversion.

Halusin ne leikkausliuskat, niin ostin sellaisen pään myös, eli voin vaihtaa siimapään tai liuskaleikkurin.
Pieni ja kevyt on, minulla ei kestä kädet kovaa tärinää, niin en halua sellaisia isompia käyttää.

Trimmeri liian heikko raivaussaha liian järeä. Millä PIENI nainen sitten raivaa Haapojen taimet ja ojanpohjan pienen pajukon. Vinkkejä moottorikäyttöisistä kevyistä laitteista!!!