Dave vähän reilummalla käellä kylväny?
Hmm, pitääpä mennä kurkkimaan purkin pohjaan, näkyiskö siellä enemmän elämää. Ne mun narsissit on tuon kokoisia, niinku davidin kuvassa valkoset. Tosiaan lumotupakkakin alkoi vasta pari viikkoa sitten rehottamaan. Koristeröökit onkin sitten jo kunnon isoja taimia.
Annoin noide Valkoröökien vielä olla tuos jonkin aikaa, isoimmatlehdet taisi olla, yli 2cm ennenknin koulin ne kerran. Tuossa näkee hyvin ns. eloonjäämis kamppailua. Vahvimmat jää eloon. Sama kasvatuskaava ollut Narsissiröökeissä
Sullahan menee älytön määrä taimia/siemeniä hukkaan? Ei taida pianonsoittajan sormet olla kovinkaan näppärät kylvötouhuissa? ;D
Mulla selvisi muutama valkotupakan taimi, valmiiksi koulittuja. ;) Ovat olleet lämpimässä kasvivalon alla, viihtyisivätköhän jo kuistilla? Luonnonvaloa, mutta öisin kylmä... Ja edelleen ovat taimimullassa, pitäisiköhän aloittaa lannoitus?
Eipä noit Valkoröökejä tarvinnu tuonnavuonna ottaa tuosta kuin noin 70kpl. Loput mäkee,,,,. Noi oli ns. Omaatuotantoo siemenissä. Ja niitä, siemenii riitti. Nykkii on viimevuodelta Valkoröökin siemenii läjäpäin.,,,,,,Tosin Valkoröökii oon kasvattanut helpommalla tavalla, kaks edellistävuotta.,,,, Siemenet suoraan toukokuussa maahan..... kesäkuussa koulinta.,,, vai lähetänkö myskille, kaikki loput jämät,, Mä vihaan tuota ns, koulimista,,
paikat menee ihan jumii/puutuu
Tänne vaan jos niistä on eläjiks. Minkä ihmeen valtakunnan tommosella taimimäärällä peittää (70 kpl)?
Helppoo kylvöö miehillä tommonen, et voi omatuotannolliset siemenet ampua suoraan maahan
Oli mul noit viimevuonna vaivaset 200kpl kasvaa, s.42
Vähän, jos vertaa et tuhat on jo aika paljon enempi =D
tai 100,000,
No tuosson ehkä jo se pari tainta ylimäärästä
Tänvuoden Narsissitupakan kasvatusta. Ehkä onnistuu ja kerkee vielä kukkkia.
Jos noi röökit epäonnistuu, ni on mulla vielä noit siemenii jäljellä. Kylvin niistä viimevuonna postis tulleista siemenistä vasta puolet. Hyvä itävyys vielä.
Koulit ajoissa omiin purkkeihin, niin miksei onnistuis?
Kaikkee voi sattua, ne voivat kuivua ja kuolla. Kaneli tms home voi ne tappaa. Mut sen minimoin, kun steriloin mullan mikrossa. Liikalannnoitus ja ne voi kuolla, eräs toine p, nettiläinen, taisi just teilata ne liikalannokseen. !, jokin tauti voi viedä ne myös, jnee,
Ylemmän kuvan Narsissiröökit jäänevät eloon,, Pitänee ensviikolla koulia noi, alkavat olla kohta kuin Sillipurkissa.
No tuossa onkin koulumista
Kylvin ihan itämistakuista narsissitupakkaa. Ei itänyt ainuttakaan tainta. Eikä itänyt vuosia vanhakaan pussillinen. Murinaa. Ei sitten, ollaan ilman.
Joo, noi on aika hankalia. Pussillisesta siemeniä olen saanut muutaman taimen. En tiedä mitä olen tehnyt väärin. Itämis% on ollut aika pieni. Ehkä ovat liian herkkiä minulle. Heliotrooppi on myös minulle hankala. Viime vuonna onnistuin niiden kanssa. Nyt en.
Pari vuotta sitten itse kerättyjä siemeniä. Pitäisi tulla vaaleanpunaisia?
He ovat valloittanett makuuhuoneen ikkunan;)