Jaahas, taitaa olla tarvetta uusintakylvölle narsissitupakan suhteen. Mitään ei ole noussut taimelle. Kunhan saan viimeiset tomaatin taimet koulittua johonkin Lidlin halpaversioidätysalustasta, kylvän tupakat sinne ja laitan muovikannen päälle. Eivät ainakaan pääse kuivamaan.
Tupakit kannattaa kylvää altakastelu astiaan, kellahtavat jos päältä kastelee.
Narsissitupakoita on pitkin pihhaa, ne on aina yhtä tomerana olipa mimmonen kesä tahansa, pahimmilla helteillä otin alimpia suurimpia lehtiä pois
Pieninä ylijäämä taimina maahan tyrkätyt on nyt suorastaan monstereita
Lumotupakeissa kivasti erivärisiä kukkia:
Valkotupakki on näyttävä:
Huomaakohan kaikki meidät nyt ihan varmasti ?!? ,voi jestas
Muutama tupakki mullakin, nyt rupeavat kukkimaan. En tiedä miten vaikuttivat niin hitailta tänä vuonna? Oisko ollut kuumuus.
Huhuu tupakki-immeiset. Oon tässä kasaamassa siemenkirjettä ja mulla on edellisen kirjeen peruja muutaman eri tupakan siemeniä. Kerättyjä vuoden -22 sadosta, virginiantupakka -21 sadosta. Yritin vähän etsiskellä tietoa siemenien itävyydestä mutten mistään löytänyt mainintaa kunka kauan siemenet säilyy hyvin itävinä.
Saisko tätä kautta vähän vinkkiä ?
Narsissitupakka on itänyt. Hurraa!
En kylvänyt montaa siementä, koska kasvi on sen verran kookas, että piisaa vähempikin. Nyt täytyy pitää hyvä huoli taimista.
Narsissitupakan kukkien tuoksu on upea.
Minulla kasvaa joka kesä jonkin sortin tupakkaa. Tänävuonna päätin ostaa vaihteeksi N. alatan siemeniä, kun ne mun omat itse keräämät on aika korkeita ja halusin matalampia. Taisin nämäkin kylvää hieman liian aikaisin.
Upeita on Geneseen tupakat! Minulla nyt tässä vaiheessa, maaliskuun vikana päivänä kylvetyt. Miten hyvin nämä kestää kylmää?
Ikkunalaudalla muutama uusiin ruukkuihin päässeistä räjähti kasvuun, kun taas osa jurottaa toista kuukautta samalaisina. Tammikuussa kylvetty. 45 cm läpimitta.
Eivätkö ole vähän aikasia kun ei niitä saa ulos kuin vasta kesäkuussa.
Kiinnosti kylvö ajankohtana rationalisointia enemmän
Mitä, voiko sitä syödä?
Jos kaipaa elämään jännitystä ja hätätilanteita. Jooh varomattomasti vitsailin sori.
Ei haittaa vaikka vitsailee, minä en vaan aina ymmärrä vitsiksi.