Sama täällä, niiden piti nopealla kasvullaan peittää sipulikukkien varsia, mutta pisin taitaa hädin tuskin olla kymmensenttinen
Täällä myös. Tuossa kun oli kovat sateet, niin alalehdet oli kaikista ihan keltaisina vielä. Kummaa touhua.
? ja meillä kukitaan jo aivan kuin ennenkin…
Kymmensenttisiä ovat täälläkin
Vain yksi paikka, jossa pioniunikot ovat ihan kunnon kokoisia: juuri siellä missä niiden ei pitäisi edes olla =(. Tiilimuurin reunalle olin kylvävinäni jotain matalaa ja valuvaa syksyllä, ja yllätys yllätys: siemenet olivatkin ilmeisesti pioniunikon siemeniä. Muualla ne ei sitten haluakaan kasvaa kunnolla.
Hei muuten, minä kylvin syksyllä meidän kujanpäähän maantienvarteen pioniunikkoa ja ovat nättejä siellä kun kukkivat kissankellojen ja päiväkakkaroiden edessä!
(Jännittää huomaako kukaan)
Pääpiöunikkoni aukaisi tänään kukkiaan.
minä olen jättänyt siemenkodat vain kerrottuihin liloihin ja punamustiin.
Vaaleanpunainen pioniunikko oli aamulla avannut nuppunsa.
Myös lila on alkanut kukkia
Myös valkoinen kukassa, muut värit antavat vielä odottaa kukintaa.
Jööti, valkoista ei minulla olekkaan! Mitenkäs onnistuisi siemenvaihto, minulla olisi vaikkapa melkein mustaa ja kirkkaan punaista?
Temskukka, toi kirkkaan punainen vois olla kiva vaihtari, “mustaa” mullekin pitäisi tulla.
Istuin viime syksynä keinussa kun perkailin siemenkotia. Heittelin ne sitten kuunliljapenkkiini. Tällaisia on sitten auennut. Tämä viimeinen kukka tulee laattojen välistä.
Joo, edelleen vihreänä kateudesta täällä, heittelin minäkin lähes joka kukkapenkkiin siemeniä, mutta ei vaan näy hienoja unikkoja
Tasan ei aina käy ne kuuluisat onnen lahjat…t. eräs toinen vihreä
On sitä vihreitä enemmänkin liikkeellä Ei idätyksissä mitään eloa... Parit vaihtotaimet on hengissä matkan jälkeen ja pukkaavat uutta lehteä. Ehkä sitten ens vuonna...
Nämä esikasvatin keväällä ja nyt ensimmäinen aloitti kukkimisen.
No, kerrankin on kukka samanlainen kun kuva siemenpussissa, hyvä niin.
..