koitan osaanko linkittää tän. olen miettinyt tämmöistä.
http:/www.verkkomikko.fi
no ei toi toimi. jokatapauksessa verkkomikolta 10 neliöinen kennomuovinen kasvihuone. se näyttää kirkkaaltakin. mitä sanovat kokeneet?
Mun nähdäkseni kuvissa oli lasihuone myös niissä missä luki kennolevy.
ahaa, tossa alussa vaan lukee et kirkas polykarbonaattikennomuovi?
No on kyllä tosi omituisesti kerrottu kasvarin tiedot, sitten taas siinä kohdassa missä kerrotaan mitat, sanotaan että lasikate. Kannattaa kyllä soittaa firmaan, ennen kuin sieltä mitään tilaa.
juu, on toi sen verran kallis investointi.
Kävi huonosti kasvarin kanssa; luulin olevani fiksu ja yritin poistaa melkein metristä lumikerrosta, kun ei vain tuntunut lähtevän valumaan itsestään. Onnistuin sitten rikkomaan yhden kattoruudun ja nyt ihmettelen, miten sen saan korjattua. Kasvihuone on ruotsalainen Viktoria mutta en sitä enää netistä löydäkään. Onko kenelläkään havaintoa moisesta lehtikuusesta tehdystä kasvihuoneesta?
Miiru…Classicum myi muutama vuosi sitten tuota lehtikuusesta valmistettua kasvaria (itsekin sitä fundeerasin mutta päädyin sitten alumiiniseen Helios Victorian mur- mallin). Enää mallia ei näytä firman katalogista (nettisivuilta) löytyvän. Soittele firmaan, eiköhän se ongelmasi selviä sitä kautta…toisaalta jos sinulta on hajonnut vain lasi tai kaksi, kannattako sen takia sieltä asti pelkkää lasia tilata, saahan lasia kotomaastakin……
Onkohan tästä jo keskusteltu, mutta onko kenelläkään tuotaNetAnttilassa myytävää 2x3m muovikasvihuonetta? Mahtaako jostain saadasamanlaista/kokoista halvemmalla? Harjoittelukasvihuoneeksi ajattelinensi kesäksi ennen oikean ostamista
Mihinkä nuo välilyönnit häviää esikatselussa…? Ei auta viestin muokkaaminenkaan…
Eilen tuli hobby hallin lehti. Siinä myytiin kasvihuonetta 369, mut pinta-ala tosin oli vain 3,7 m2
Mä kans kattelin sitä hobbarin valmiskasvaria, onko kellään siitä Palramista mitään kokemuksia? . Meillä oli tarkoitus tehdä itse tänä kesänä kierrätyslaseista huone, mutta ukko-rukan polvi on leikkauskunnossa ja tämä olisi mulle hätä-apu. Kannattaako laittaa rahoja Palramiin?
Mulla ei mitään kokemusta mistään kasvihuoneesta, mutta vähä haeskelin tietoja ja eikai tämä Palram mikää hassumpi vaihtoehto olisi. Mulle on tullu nyt viimeaikoina kasvihuone-kuume. Jos vain sais rahaa…
Kauppilassa on halvemmalla vastaava kasvihuone kuin mitä BlueGirl oli Anttilasta katsellut. Ja myös Kivikangas myy halvemmalla
Mulla on tai pikemminkin voisi sanoa jo, että oli, tuo net.anttilan 6-neliöinen. Alumiinikaaret niin onnettomat, etteivä kestäneet mitään. Täysi pettymys ainakin mulle.
Tässä sisäkuva Juliana Gardenerista 36m2, pääasiallisesti chilejä vesiviljelyssä.
Onpa herkullisen näköistä.
Kivikankaalta katselin, mutta olisin halunnut vähän isomman kuin tuo GH22, muita siellä ei tällä hetkellä ainakaan netissä ole…ja Kauppila on vähän kaukana. Tuo NetAnttilan malli on kyllä sitten turhan kallis jos on ihan susi…
Mahtaisiko vaikka Bauhausista löytyä vastaavaa?
Kastelukannu, varmaan tehdään just niin, että tilataan vaan uusi lasi, joudutaan nimittäin tekemään muutakin kattoremonttia moisen lumitalven jälkeen, kunhan kinokset sulaa.
Paulastiina - mitä ja minkälaista kohtelua tarkalleen ottaen niiden rakenteiden olisi mielestäsi pitänyt kestää? Itselläni on Palram, ja ei voi kuin olla tyytyväinen hinta-laatusuhteeseen. Ostin, tosin vieläkin HobbyHallia halvemmalla, Bauhausista Palramin Silverlinen kasvihuoneen. Varsinkin tänä talvena on kasvari joutunut sattuneesta syystä lumiolojen vuoksi erityisen koville, eikä ainakaan vielä (hope so jatkossakaan) ole taintunut lumen alle vaikka ennätysmäärällä mennänkin. Polykarbonaattilevyt ovat ohuen tuntuiset, mutta ainakin toistaiseksi joustaneet ja kestäneet vääntöä ja kolhuja riittävästi. Eikä alumiini runkokaan ole moksiskaan. Kokoaminen oli kohtuullisen helppoa amatööreille, mutta suosittelen asennuksessa käyttämään silikoonia. Tukevoittaa kummasti.Kun vielä alla on tukeva pohja, eli alusta ja kunnon perustaan kiinnitykset, niin ei lähde tuulen mukaan eikä huoju eikä heilu suuntaan eikä toiseenkaan. Levyt pysyivät kirkkaina ja valonläpäisykyky säilynyt hyvin - pienellä pesuhuollolla syksyisin. Eli hintaan verrattuna ihan ok ostos. Kyllä tällä alkuun pääsee kun vaan malttaa kunnolla ja huolella kasata.