Löytyy myös Coleus blumei-nimellä.
No nyt rupes rasahtelemaan =D Ainut vaan että miksi ne näyttää niin haljuilta?
Haljuilta? Seemnemaailman sivuilla hakusanalla Coleus löytyy kyllä monenväristä värinokkosta. Mulla ei tulisi mieleen ensimmäiseksi kuvailla niitä haljun värisiksi
Oota, käyn vielä kattoon …
Jop, kyllä nyt puhuin pas…siis kakkaa, äsken löysin vaan yhden pussin, joku sekotus mut siellähän oli lisääkin kun älyää kattoa =D
jepjep
Nabla, yhdestäkin saa jo puskan latvomalla mutta useampi taimi = tuuheampi lopputulos.
Myös lajikkeesta riippuu tuo koko. Kaikkein isoin oli minulla joskus 75 cm korkea, mutta yleensä lienee 40 cm. Hankkisi vaan Exotic Gardenkin nimilajikkeita lisää niin voisi valita tarkemmin mitä tarvitsee. Huoks... Varsinkin, kun minulta talvi vie lähes kaikki kesän saavutukset.
Jos onnistuu niin vaihdetaanko pistokkaita keväällä? *Carefree’ on koulittu ja toistaiseksi mököttää siitä
hyvästä, mutta elossa kuitenkin. Pussin mukaan tällaista olisi odotettavissa.
Kertokaahan nyt vielä että kauanko kestää itää? (ai miten niin minäkö hätäinen?)
Jadeliila, tilasitko jo siemeniä?
Laitoin alkuviikosta juurtumaan tällaisen Fishnet Stockings `n latvan.
no jopas on kaunis!
ompa ihku
Jippii! Yksi marraskuussa kylvetty kirjopeipin poikanen tekaisi marmorikuvion. Tämä on siis niitä omasta marmoroidusta keräämiä. Se jo jonkun aikaa on ollut vihreäkeltaisena, mutta nyt on saanut punaisia raitoja sen päälle.
Minä voisin ehkä syksyllä vaihtaa siemeniä, jos joku muukin kerää omasta kivan värisestä. Aion itse kerätä tänäkin vuonna.
En oo vielä tilannut, meinasinkin että jos joku tilaa niin tunkisin itseni mukaan…
Mä tilasin ruotsista kolmea erilaista, katsotaan kun ne tulee, josko siitä liikenisi jaettavaksi.
Ok Tupu78 =D
Pistokkaitakin on tarjolla kunhan ilmat lämpenee. Tosin ei mitään erikoisia, punavihreän sävyisiä.
Jadeliila, pistin sulle hölöä!