Verenpisara, Fuchsia

kuva

Hän taas Blue Angel Nuorempi, ei ihan mini ole hänkään.

Raya,jos tuo Cesile on liika levee niin voisko saaha siitä poikasen,en kyllä tiiä millanen kukka siinä on mutta siltikin.

Missä sulla Raya on noi kasvit oikeen? Jossain kumman viidakossa tunnut asuvan. =O

Jässikän Fulpila on suloinen.

Roikkuu amppelissa täällä miun ns.työ/monitoimihuoneen katosta, tuossa niitä on talvehtinu koko sekasotku sikin sokin sekasi vaikka kuin monta, joku aika sitte leikkelin ja pienentelin niitä urakalla, niin että nyt niistä saa jo jottain tolkkua, osa roikkuu eteisen katosta.

Ihana nähä rayan aarteista kuvia. Kyllä on niin rakkaudella hoivattuja, ettei voi kun huokaista. :slight_smile:

Minun rungollinen nimetön kaunotarhan se tempun teki. Komia hyvä suora runko n.30cm ja kasvatti semmosen riippapöheikön, että oksat roikkuu ruukun alapuolelle asti. Leikatakkaan en raskis, kun on hyvin haarovaa ihan omin luvinkin. Villin näköinen kyllä. Miten minä siitä nyt mitään puuta taiteilen, kun se halusi tulla isona kyynelpajuksi. :smiley:

Tiiän kenestä puhut, voit niitä roikkoja lyhennelläkin, tai et, kyllä ne kummasti kuule vahvistuu kesän myötä. Miulla se kasvatti talaven aikaan semmosta vaaleeta uutta kasvua , leikkelin kaikki muutaman lehen yläpuolelta poikki, vaalee se on vieläkin ja haaroo vaan lisää, asuu navetan ikkunalla tällä hetkellä, mutt kyll se siitä.

Nii ja se runkohan kasvaa melekosesti pittuutta kesän aikana jos ei viime kesästä oo tapojaan muuttanu.

Pink Marshmallow joka on viis senttinen väkertää nuppuja.Nelijä on jo näkyvillä.

Nyppäänkö net pois?Järki käskee ottaa mutta sielu kaipaa kauneutta.Kärsiikö tuo kasvu taimella pahasti jos ei niitä otakkaan pois?

Jätä yksi nuppu kukkimaan.

Ka niimpä teenki :slight_smile:

kuvaJoko oon huolissani??Mun Annabelle näyttää tämmöseltä :(

Empäs ossoo sannoo, onks noissa oksissa eloa vai kuiviako, jos kuivia leikkele vek, ja oikeestaan tekisin niin että kastelet ja annat olla normaalisti, jos ei kummempaa eloa ala tapahtuun niin nuo tupsut kun hiukka kasvaa voit ottaa ne pistokkaiks. valoon kuiteski ja ei vielä oo hätä, seuraa tilannetta.

Nuo on kaikki vihireitä sisältä muttei niihin tuu lehtiä.

Haukkana vahin tilannetta.

No sitt ei hätiä mitiä, kyllä tulloo lehetki kun oottelet.

Jos suihkuttelet rankoja, lehdet tulevat nopeammin.

Juu olen nyt alakannu suihkuttelemaan joka päivä pari kertaa.

Onko kukaan tilannut /saanut esim verenpisaroita tänä keväänä Michielsiltä ? Milloin saitte kasvit ? Minä tein tilauksen helmikuussa eikä ole kuulunut mitään Olen yrittänyt kysellä tietoja sieltä sähköpostilla mutteivät vastaa.

Pienen Pabbe´s Siddeltopin pieni kukka

kuva 

kuva

Nyt se minun Annabelle kuihuttaa kaikki ne uuvet alut,rotkottavat pitkin vartta vetelinä.Yääää,mitä oon teheny väärin?? Minen osaa kasvattaa tuota ränkkänää.En saa siitä yhtään oksaakaan otettua ku ovat niin tynkiä.Antakaa hyviä neuvoja,please!!!

leikkaa 10 - 15cm tyngiksi koko höskä, sitt vaan annat olla ja ihmettelet, voi sitä tietty kastellakin välillä ja valoon. Virkoo ja alottaa ikäänkuin alusta, tai sitten ei.