Onko verenpisarat vaikeahoitosia?Kävin kattelemassa Van der Veldtin sivuilla.
Minä en osannu talvettaa. Pelakuut onnistu, mut pisarat ei.
Ei mullakaan selevinny tästä talavesta ku 3 :( Eniten harmittaa Natasha Sintonin ja Maximan kuolema
Mua harmittaa eniten mun ihanat hempukat Pink Marshmallow, Linda Goulding ja Annabel. Olivat mun pisaroista isoimmat syksyllä ja suunnittelin jo, mihin pistän nämä neitoset ensi kesänä. Mutta uusia suunnitelmia sitten vaan.
Vastaisen varalle kysymys. Millä tavalla eri lailla näitä pitäis talvettaa ku pelakuita? Kastella enemmän? Valon tarve?
Useamman vuoden jo mulla selvinneet suurehkot runkopisarat taitavat tänä keväänä olla muisto vain - risukasalta näyttävät ;(
Mut emmä tyväret vaivu synkkyyteen Hommathan uusia
Valoa eivät välttämättä tarvitse, mutta uskoisin että juuripaakku ei saa täysin kuivahtaa.
No siihen se mulla varmasti sitten kosahti. Oppia ikä kaikki.
Mulla oli pisarat samassa tilassa kuin pelargonit. Viileässä 10-15 asteessa ja valoisassa. Kastelin parin viikon välein hiukan. Kaikki menivät talven yli enkä ennen ole talvettanut. Kauhea munkki kävi.
Juup, minä oon kastellut aivan liian vähän! Olosuhteet hyvin samankaltaiset kuin Maariankellolla, mutta ei puhettakaan, että parin viikon välein olisin vettä antanut. Voi pöhelö minua
Tässä tänään tulleet rinsessat,Bella Rosella,Blue Sarah,Seventh Heaven ja Pink Marshmallow.
Kylijessä poutapilivet.
Ostin Plantagenista kolme pientä verenpisara El Caminon taimea.Lykkäsin ne yhteen purkkiin.Ei paljon maksanut,vaikka ei onnistuiskaan.
Jadetsulta saadut verenpisarat hengissä ja hyvässä kasvun alussa. Pistokkaitakin otin systerille ja ainakin toisessa on jo juuret.
No hyvä Mähän tapoin kolomia vaille kaikki
Pienen pieni Fulpila oli salaa saanut pari kukkaa aikaan
Kyllä mie tästä runkopisaran saan. ( Gartenmeister Bonstedt )
Vähäks pähee
Mun “runkopisarassa” on about 4 lehtiparia, mut kyl se sieltä ponnistaa.
Täältä Maxima vilikuttelee rayalle.
Hän on Cecile, on itäistä pituutta ja läntistä leveyttä, tuli vaan mieleen että joutuuko ovenreikiä suurentaan että pääsemme kunnialla ulos kevväämmällä.