Verenpisara, Fuchsia

Olen pistellyt pelakuun pistokkaita sinne vaan pelakuupurkkien juurille ja kaikki lähtevät, samoin lähtivät jopa kelloköynnöksen pistokkaat. Minulla on siellä kasvihuoneessa termostaatilla toimiva lämmitin, joka pitää ainakin pakkasen poissa. No, ei se ota jos ei annakkaan, kokeilen noin

Waldi´s  Tinton pistokas olisi tänään.

Edelleen tuo Tinto vapaa + Flirtation Waltz

kehtaisko

sain juuri tietää, että talvehtimipaikassa isossa kasvihuoneessakin on käynyt ankara kato ,huomenna menen inventoimaan raaskut

kibu, sulle on jo varattu samanlaiset, nuo ovat vapaat.

kibulle jatkoa, olen inulle varannut jotain 6-7 erilaista verenpisaraa.

ai,niin olikin,ahne mikä ahne

lähden katselemaan sulle vaihdokkeja :)

jutita,kiitos :)

Nämä saapuivat tänään pukiltasydän Marcus Graham

Holly''s Beaty

Aloittelija kyselee lamppuPitäisikö nuo Marcukset vielä latvoa? Vai antaa kasvaa ihan noin?  Isoja taimia ovat kukkanen

Tänäåän ne sitten tulivat Rockdalan taimet. Olivat  epätasaisempia kuin viime vuonna. Osa oli niin pitkiä että oli taivutettu kaksin kerroin ja pienin oli n 3 cm.  Yksi taivutetuista oli poikki,mutta olisin sen latvonut kuitenkin Juuria oli paljon kaikissa.   
 Tänään istutin kaikkiaan 36 uutta kasvia kun toisestakin paikasta tuli lähetys- ei verenpisaroita. Onneksi tämä viikko lomaa niin ei työt hiritse .

Voi hyvät hyssykät siun kaanaurua

Tilasin postitse kolme pientä verenpisaran taimea "happy wedding day". Tänään piti mennä hakemaan postista mutta olivat jo laittaneet sen kuudelta kiinni niin en ehtinyt. Eli vasta perjantai aamuksi jää.....mitäköhän paketista paljastuuu.. onko hyviä elvytyskeinoja tiedossa kellään? Harmittaa jos ne ihanuudet on pilallaapea

Haluavatkohan verenpisarat mieluummin enemmän vai vähemmän lannoitusta?

Mielestäni ei kovin runnsaasti. Kukinan aikana olen antanut useammin. Tärkeintä on jokapäiväinen kastelu,vettä ei saa jättää alusastiaan paljoa ainakaan. Vähäsen ne ovat sellaisia "hienohelmoja" mielestäni.

Ostin tänään Verenpisarani Plantagenista, lajike oli Göteborg. Innolla odottamaan kukkien aukeamista naurua

Kiitos, Kuutamo! Pitääkin sitten terästäytyä tuon kastelun kanssa. En ole tainnut kastella, kuin pari kertaa viikossa.

Minulla ei varmaan koskaan ole ollut verenpisaraa eikä suurempaa halua edes hankkia mutta selailin tässä joku päivä Allt omTrädgårdia niin johan kolahti, siellä oli juttu ja kuvia ja nyt on ihan pakko saada Hollys beauty, Quasar, Pink Marsmallow mutta mistä ??

Kahlasin tämän ketjun läpi ja näköjään olette tilanneet niitä jostakin mutta mistä, mistä noita ihanuuksia voisi ostaa, tahtoooosydän

Jutita, eikös tuo Heideblom ole amppeliversio? Pistokas on kovasti kasvanut pituutta ja pieniä sivuhaaran alkuja näkyy myös. Onko tarpeen pätkäistä latvaa jossain vaiheessa? En ole ennemmin verenpisaraa kasvatellut, joten on vähän homma hakusessa.

Ei se minulla kyllä niin kovasti roiku vaikka se  riipuvaksi mainitaan. katkaise latva siitä niin tulee rehevämpi kun alkaa kunnolla haaroa.