Voi kun kivan näköinen tuo raitainen syysleimu. Hienoja muutkin kukat.
satues, ostin sen tänä keväänä ja kukkii jo innokkaasti.
Tässä vielä muutamia terassin reunan kaunistuttajia. Kukkivat sentään jo, vaikka oli vähän hankaluuksia niiden kasvattelussa alkukesästä.
Sen lehtien takia sen ostinkin.
Pelakuupeukalo
kiitos jouluruusu, sitäki tässä yrittelen. Tänä vuonna sentään kukkivat ihan säälliseen aikaan, vaikka alkukesä olikin vähän ahdinkoa. Joinakin kesinä olen saanut ensimmäiset kukkimaan just ja just elokuun alkupäivinä. ja silti oon ollut ihan nyrpeänä, kun syksyn hallat alkavat kiusata mun pelakuitani.
Eikös pelakuupeukku ole tulossa taimenvaihtoon; olisi kivaa nähdä taas klug-klug-klaania.
Kyllä on upeita pelakuita
Upeita on peukun pelargonit. Onko terassi ja portaat jo kunnossa? Oletko laittanut kuvaa jonnekkin?
Kauniita pelargonioita sinulla viherpeukalo! Muistatko tuon raidallisen leimun tarkkaa nimeä, olisi helpompi ryhtyä metsästämään ? Rakkautta ensi silmäyksellä
Hm, en ole tainnut laittaa terassista ja portaista kuvaa, valmiita ovat. Raidallisen leimun nimi täytyy nyt tarkistaa huomenna, tai ehkä tänäänkin onnistuu.
Juuh, se lienee sellainen kuin Phlox paniculata ‘Peppermint Twist’ ja ostin Taimimoisiolta tänä kesänä.
Ainakin syysleimu Peppermint Twist on tuollainen raidallinen.
Jalomarja, en ole lainkaan varma tulenko, katsotaan nyt. Mulla on vaihdettavia aika vähän.
No sieltä saat kasveja muutenkin. Ainakin mun valikoimani on vapaassa käytössä.
Kuklux klaania kaivataan; sinä ja peippo ootte niin ihanan ilosia ihmisiä. Tulkaa toki.
Voi kiitos maanittelusta.
Kesä ja helteet vaan jatkuvat. Laittelen nyt jotain kukkijoiden kuvia, kun en muutakaan viitis tehdä. Mehun keittely vei voimat.
Lukin lilja kukki, ohi meni sekin ihanuus, mutta kukki kuitenkin.
Vähän epätarkka kuva siitä amerikankellosta