Viipun kuvia (II)

Vielä Arabella.

Ei liene vaikeaa arvata, että tosiaan pidän Arabellasta.

Piilu on ensimmäinen jalokärhöni.

Hagley hybrid taas eka loistokärhö.

Kauniita kärhöjä Sinulla ja viihtyisä piha. Kiva että tulee uusia pihoja tänne ihailtavaksi harva se päivä.
Voi että minä olen kade   Teille etelän immeisille noista kärhöistä ja pioneista.

Aivan ihanaa!

Menekö teemaa teillä edes siperiankärhö? Itse olen kateellinen Zipulin ilmastolle, siellä vasta pärjää vaikka mikä ihana…
Lisää kärhöjä, suklaaminttuun kiivennyt viinikärhö.

Venoca violacea kukkii runsaasti.

Ryhmäkuva.

Dorothy Walton (ylivalottuneena)

Hän taitaa olla Nelly Moser

Rouge Cardinal.

Dorothy Waltonit olivatkin nätisti rivissä. Hyvätapaisia kukkia:) Sulla on paljon upeita kärhöjä. Ja on niillä kyllä hienot telineetkin, vaikka eivät kuvissa paljon näykään.

Tämä antautui.

Täytyykin katsoa onko kuvia telineistä myös. Osa kärhöistä kyllä retkottaa kukkapenkissä ilman telinettä. Täytyy ostaa harjaterästä ja vääntää niistä lisää telineitä. Muutama kärhö asustaa ruukussa.

Nyt mietin jotain pientä saavia, tai isoa muoviruukkua johon saisi pistää monta kärhöä samaan istutukseen.

Upeitta kukkia Viippu kaikille iso peukku ja kiva että avasit oman gallerian kun en ole vielä pääsyt livenä pihaasi/kukkiasi näkeen : )

Montako kärhöä viippulassa kasvaa? kivaa, keväällä näemmekin sitten kalkkunoiden pyrähtäessä paikalle niitä kukassa, ainaskin varmaan osan.

Kiitos Mumimyy ja tervetuloa poikkeamaan. Hölöttele, jos olet tulossa Poriin käymään.

Peukku, ei täällä toukokuun lopulla kuki muut kärhöt kuin kruunukärhöt, siperialainen ja ehkä pink flamingo.
Kärhöjen määrästä en tiedä, osa säilyy ja osa häviää. Pistelemään on jäänyt artic queen ja gravetye beauty.
Voi olla, että ne vielä nousevat. Artic queen ehti onneksi näyttämään muutaman kukkasen.

Muutama pienikukkainen kärhö vielä.
Viorna Sonnette

Lähempää. Olin onnesta soikea, kun huomasin tämän talvehtineen.

Integrifolia Baby white. Tämä täytyy siirtää, kun rakensimme aidan melkein sen päälle.