Viipun kuvia (II)

Texensis Diana

Tämä oli duchess of albany

Voi hellanduudeli kun Viorna Sonnette on soma, ihan keijujen maailmasta.
Kyllä minullakin kaihertaa, kun noilla vyöhykkeillä on mahdollisuus tuollaisten kasvattamiseen (toki siinä pitää olla muutakin kohdallaan kuin vyöhyke). Istutin viime kesänä siperiankärhöä ja jotain sinistä myös, saa nähdä ovatko hengissä.
jokaiselle kuvalle!

Viinikärhö Blue Angel.

Ania, Sonnette on ihana. Aluksi ihastuin suuriin jalokärhöihin, nyt pidän aina vaan pienempi kukkaisista kärhöistä.
Toivottavasti omasi talvehtivat hyvin.

Tämä on uusi, texensis Buckland beauty

Tällä ei varsinaisesti ole vissiin nimeä. Tuli merkinnällä typ A. Olen talvettanut tätä autotallissa. Härmä iskee kasviin joka kesä. Ensi kesänä jätän sen varjoon kasvamaan, koska härmä iskee vasta kun nostan sen auringonpaisteeseen.

Tämä on myös autotalli-elätti. Clematis versicolor. Tämänkin kukka on vain parisenttinen mini.

Kaiu. Vähän huono kuva, mutta ainoa joka minulla on tästä.

Siihen loppuivat kärhökuvat.

Türista sitten lisää - eikös niin? Itse ajattelin kyllä tällä kertaa katsella ( ja ostella ) siellä kärhöjä. :slight_smile:

Juu, tottakai .
Mä jo viime kerralla toin sieltä rooguchin ja esperannon ja alpina plenan. Esperanto oli kyllä löytö.

Ne olivat niitä pieniä pistokas taimia. Olisi pitänyt varmaan istuttaa isompaan ja talvettaa autotallissa, mutta löin ne maahan samaan kuoppaan aina jonkun isomman taimen kanssa.
Ans kattoo miten käy…

Viippu,kyllä täällä ilmeisesti siperian- ja kellokärhö ainaskin menestyy ja joitakin muitakin suotuisissa olosuhteissa. Samoin kuin Ania, minäkin istutin viimekesänä elämäni ensimmäisen kärhön.

tässä kaikille kuville peukku, ahmin niin innoissani noita kauniita kärhöjä, etten ehtinyt kaikkiin peukuttaa.

Ihanuuksia, kiitos kuvista Viippu!

Upeita kärhöjä! Viorna Sonnette on kyllä oikea kaunotar. Kärhötelineistä olisin myös kovin kiinnostunut, jos kuvia löytyy

Kiitos taas kehuista .
Pisamakello, kyllä kuvia löytyy. Tosin ei ehkä parhaasta kukka-ajasta.

Tässä uutena.

Toisesta kulmasta.

Sitten toinen, pienempi tällinki.

Tässä kuvattu ihanaa töyhtöangervoa.

Parvekkeelta napattu kuva

Vielä yksi kärhö, eli aljonushka.