Viipun kuvia (II)

Ihania kärhöjä!

Pienemmän telineen istutuksia. Kuolleet kiinankärhöt on otettu pois ja pikkutaimia tilalle.

Tässä kuvassa on tuoksukurjenpolvea (Kiitos Viherpeipolle). Unikko Coral reef on oma siemenkasvatti.

Hokasin, että teillähän on ihan rauhallisen ja väljän näköinen katu siinä vieressä. Tuonnehan mahtuu pitkä jono taimivaihtoajokkeja. Saiskohan etelän varis naamioitua itsensä kalkkunan näköiseksi, jos nämä paikalliset taimivaihdot eivät mahdu aikatauluun…mulla olisi melko todennäköisesti juuri kalkkunapäivien aikaan välihetki ruuhkaisimmista töistä, hmmm, hmmm, erittäin kiinnostava ajatus :wink:

Ainahan yksi Etelän Varis mukaan mahtuu . Tuossa lähellä on parkkipaikka, jos tilaa autoille tarvitaan.
Kiitos Iiris-kukka.

Pidetään mielessä :slight_smile: Ihanat muuten nuo lobelioiden päällä olevat jutut, mistä olet löytänyt jos saa udella?

Nuo metallipallot ovat amppeleita, joihin olen löytänyt suht sopivan kokoiset ruukut. Olen ostanut ne tiimarista teini-ikäisenä yli 20 vuotta sitten. Ei mennyt raha hukkaan…

Ne muuten roikkuu nyt tuossa telineessä.

No eipä tosiaan mennyt raha hukkaan! Enkä taida siis päästä ideavarkaisiin. No, onneksi voin aina lohduttaa itseäni, että moni ihastuttava puutarhaesine ei näytäkään ollenkaan luontevalta tällaisessa vanhassa maalaistalopihassa. Vaikka silti nuo kyllä olisivat ehkä mahdollisesti jopa kuitenkin…

Ooh, sinullahan on mahtava kärhöpiha. Kauniita kärhölajeja upea määrä ja, hyvä jysäys, miten komeat kärhötuet! Kyllä niihin mahtuu kärhö poikineen. Se viorna sonnette (meniköhän nimi oikein?) oli oikea hellanduudeli söpöläinen.

Ihania kuvia! Sinullahan on tosi paljon kärhöjä, muutenkin kaunista.

Viipun kärhötellingit ovat kyllä ihan aatelisluokkaa! Ja ne metalliset pallomaiset häkkyrät, mistä Tuulia-tuu kyselikin ovat niin ihanat. Ei vaan mistään ole osunut silmään, vaikka on koittanut katsella.

Kiitoksia taas kovasti.
Tuomipihlaja, en oikein miellä tätä kärhöpihaksi, vielä ainakaan. Kärhöt ovat vielä aika pieniä.Olen lannoittanut niitä selvästi liian vähän. Onneksi sain kuulla, että keväällä saan hevonpeetä aimo keon .

Viippulassa on kaunista!
mouks: upeita kuvia,lisää tietysti odotetaan!

Mää menin ny ihan sanattomaks, kun kuolasin kärhöjäsi ja niitten tellinkejä. Muutenkin niin älyttömän kaunist.

Mukava saada kivaa palautetta.
Muutama kuva lisää.

Innostuin punatähkistä tässä vähän aikaa sitten. Perhoset tulivat sitten kaupanpäälle.

Tämä kärsimyskukka on Violetta.

Näihin voisi ihan hullaantua. Harmi, että näitä ei oikein saa Suomesta.

Suklaakosmos.

Yritin nuuhkia, mutten oikein löydä sitä suklaan tuoksua.

Kriinumi kukkii. Harmi, että kukinta kestää niin vähän aikaa.

Wautsi!Uskomattoman kaunista sulla!

Kuka viime vuoden taimivaihdossa halus kärhöjen pistokkaita erilaisia? Olitko se sinä vai Hopeavillakko?