Voide-, saippua- ym. työt

Ja mitä ihmettä on MP väri

Mulla on vanhaa elintarvike väriä voiko sitä johonkin käyttää

Mistä sä niitä ohjeita kaivat, eiks miltään luontohihhulisivuilta löytys simppelimpiä ohjeita ilman mitään värejä tai muita mömmöjä?

Kokeile jotain perusjuttua ensin, oliko sivulla 13 kun Kurppa tekee tämmöistä: 100g karitevoita, 50g manteliöljyä ja 30g oliiviöljyä. Ehkä ton manteliöljyn voi korvata jollain jollei sulla ole sitä?

Eeen mä missää hihhuli sivuilla ole

Meinaan vaan valmistaa POMMEJA

http://pieni.shop.wosbee.com/PublishedService?file=page&pageID=18&freePage=294

No justihin, paukuttelee siellä sitten vaan :smiley: Kysy apteekista, että saisko polysorbaatti kahtakymmentä, kiitos?

Olisiko sitä siellä vai jääkö ne monttu auki ihmetteleen mitä oikein haluun

Luultavasti jää ihmettelee, mutta ainahan kannattaa kokeilla. Soita ja kysy, et onko niillä mitään tietoa tällaisesta, kun tarvis pommeja tehdä.

Soittavat varmaan poliisin paikalle ja sit mua viedään putkaan.

No sitten sekin tulisi kokeiltua en ole ennen käynyt putkassa

Kyllä Heksu sulta saa hyviä neuvoja  Kiitos vaan.
Mä soitin apteekkiin

Vielä kun selvittää tuon väri jutun niin hyvä

Ai apteekista löytyi?

No hyvä, eikä vaaraa putkastakaan :slight_smile: Hommasitko mitään saippuavärejä, voisko niitä käyttää tai sit kokeilet pikkurippusen elintarvikeväriä? Tai sit älä värjää.

Tai kysyitkö sitä sieltä apteekista? :smiley:

Joo löyty mutta ei täältä tilasivat tukusta 100ml makso jotain 14€ huomenna saan.

http://www.saippuapaja.fi/PublishedService?file=&pageID=3&action=view&groupID=403&OpenGroups=403

mä vielä toistan,minulla on puoli säkillistä pestyä mehiläisvahaa.lähetän sitä mielelläni postarin hinnalla .ei sille nyt muutakaan käyttöä ole!

Tänään kävin Tokmannilla kiersin kaikki hyllyt ja katselin mitä kaikkee on tullut uutta silmiin sattu viinitarvike hyllyssä nestelämpömittari 50cm pitkä lasinen kaponen kestää 100 asteetta mittari on kyllä vaan 50 asteeseen sen nappasin mukaan hinta 2.50€ jos vaikka kestää ja sopii mömmöjen lämpöjen mittaukseen

Strömsössä tehtiin käsiöljyä. Simppeli lahjaidea!

Kiva kun ilmoitit mumimyy, huomenna vien äitiä asioille Tampereelle, niin vois tulomatkalla poiketa vaikkas Tokmannilla. Jaa mutta puhuitko Lielahden liikkeestä?

Samat valikoimat niissä kaikissa liikeissä on ja luulen että sitä mittaria on myös kaikissa kaupoissa jotka myyvät viinitarvikeita.

Voi kakka, kävin Tokmannilla ja oikein myyjältä kysyin sellaista lämpömittaria, muttei löytynyt. Nyt tulin tänne lukeen sen viestin uudelleen ja olin unohtanut tuon viinitarvike -sanan.

Mies kyllä ajaa päivittäin siitä ohi, mutten viittis millään sitä pyytää hakemaan, kun en ole ihan varma tuleeko sille kuitenkaan käyttöä.