Yksityisviesti ja sen toiminnot

Tähän yksityisviestistä eli hölöstä asiaa.

Missä voi ihmetellä ja kysyä neuvoa yksärin toiminnasta? Jos haluaa perustaa kansion, niin miten sinne siirretään viestejä?

Heksu, täällä.

Alkuun pääsemiseksi: Kun olet yksityisviesteissä, valkkaa sieltä alhaalta kohta "luo uusi kansio". Sille sitten se nimi minkä haluat.

Saapuneissa viesteissä siellä sen ko. viestin sisällä on valikkona myös "siirrä kansioon", ja valikosta voit valita sen luomasi kansion johon haluat ko. viestin siirtää.

Aloin vasta ihan äsken itsekin opettelemaan tätä joten tuo on melkolailla kaikki mitä tähän asti olen onnistunut tietoa saamaan.

Jahas, selvä, kiitoksia :slight_smile: Elikkä kuinka sinne kansioon saa ne viestit, tein kansion, painoin Lisää ja valkkasin viestit, jotka olisin mapittanut. Mutta sitten ei ollutkaan mitään, millä olisin siitä edennyt ja saanut valitut sinne kansioon? :o

Lähetetyissä viesteissä ei näytä olevan vastaavaa mahdollisuutta eli valintaa "siirrä kansioon". Jos joku jo osaa senkin niin neuvokaa ihmeessä. En ole siihen perehtynyt vielä yhtään, mutta täytyyhän siihenkin jokin keino olla?

Muoks: viestit voi siirtää sinne kansioihin vain yksi viesti kerrallaan nähtävästi. Eli avaa saapunut viesti, mene sen loppuun ja valkkaa sieltä se siirrä kansioon-juttu. Ja kaikille viesteille sama juttu yksitellen. Näin se vissiin toimii.

No voi hertsyykkelis :frowning: Siinähän menee ikä ja terveys… no mutta kiitos, ei liene muutakaan keinoa ole.

Mutta niinkuin sanoin, olen ihan vasta äskettäin asiaan tutustunut. Toivottavasti saamme asiasta paremminkin perillä olevilta (onko heitä?) neuvoja ja vinkkejä!

No toivottavasti, kokeilin muutamaa viestiä siirtää ja krääh, ei kyllä pinna kestä moista !

Miksi lähetetyt viestit ei enää näy missään? Aiemmin näkyivät. Tosi kiva kun laittaa jonkun kimppatilauksen yv:nä, jos ei tajua kirjoittaa itselleen ylös mitä tilasi niin ei näe enää mistään mitä tilasi.

oletko rullannut sivun alas asti?

Olen, vaan saapuneet viestit näkyy. Miten muilla?

Muoks: no näkyyhän ne siellä, se väliotsikko "lähetetyt viesti" on niin heikosti erottuva etten huomannut. Ennen olivat vierekkäin.

Olipa hyvä kun vihdoin ja viimein kirjoitin tästä ärsytyspalstalle, heti löytyi ratkaisu

Suuret kiitokset mai-lee!

Mikäs täällä nyt on vikana, kun tuo yksityisviestin kirjekuori on jäänyt “päälle” vaikkei yhtään uutta viestiä ole tullut?

Näkyy pomppivan jonkin aikaa sen jälkeen kun on saapuneen lukemattoman yv:n avannut. Kyllä se aikanaan lopettaa hötkyilyn.

Joo, mutta kun mulla tuo kirjekuori avaa-sulkee jo monetta tuntia.

Ahaa, aikansa pompittuaan kirjekuori siis häipyy, enpäs hättäile minäkään. Näkyy pomppineen nyt, hhmm, 19 päivää.

19 päivää!!! “aikansa pompittuaan”

Tillandsia, tarkista ne saapuneet yv:t, siellä lienee sulla joku , jota et ole lukenut, siksi kuori pomppii. se oli mulla ainakin ongelman aiheuttaja.

No voi hyvää päivää. Joo, siellä välissä oli yksi lukematta. Kiitos vaan kovasti viherpeukalo. Katsotaan katoaako tuo kirjekuori…

Minähän hätyytin ensin Nuun ja sitten ylläpidon hommiin ja ylläpito tarkisti, että tiettynä päivänä oli yksi lukematon viesti. Tuolloin olin saanut monta viesitä ja luullut lukeneeni kaikki. Siksi olen kokemuksesta viisastunut.

Miulla on käynyt myös niin, täällä ihmettelin asiaa:)