Nyt on jotain häikkää. Kirjekuori ei ala ollenkaan humpata, kun viesti on tullut. Ellei olisi oma s-posti auki ja sinne tulisi tieto saapuneesta viestistä, en tietäisi viestejä saaneenikaan.
Kuka nyt jaksaa humpata tällaisilla kelillä:D
Mulla taas ei lakkaa humppaamasta, vaikka just taas tarkistin, että olen lukenut kaikki viestini. Jospa se on tosiaan väsähtänyt helteisiin ja tehnyt lakon.
Heti kumottiin luuloni:D
ei muuten väliä, mutta on tää rarakimppa. Olis kiva tietää, kun tulee ne viimeiset tilaukset.
Laittaisiko joku minulle tulemaan hölön niin katson miten kuori minulla käyttäytyy, viittaan tuohon Emon ongelmaan. Hän ei ole nyt linjoilla, olisin häneltä muuten pyytänyt.
Muoks, Araminta - oletko myös tarkastanut kansioihin tallentamasi viestit? Yksityisviesteillehän voi tehdä kansioita joihin niitä voi siirtää. Siellä kansiossa oleva saattaa humppauttaa kirjekuorta.
Kiitos, välke laittoi viestin ja kyllä kuori pomppi. Pomppii tuolla edelleenkin niinkuin aina tekee jonkin aikaa avaamisen jälkeen.
Muoks, painoin F5 ja se päivitti näkymän. Nyt ei pompi kuori enää.
Kävin tsekkaamassa ja ainoa tekemäni kansio oli tyhjä - tein sen, kun luulin, että kansiollisen voi siirtää omaan koneeseen. Nyt poistin kansion ja kuori pomppii yhä.
Araminta, annan nyt sen neuvon jonka annoin kerran aikaisemmin jollekin muulle. Mene ja avaa järjestään kaikki saapuneet hölösi. Yksi kerrallaan jokainen. Jos niitä on paljon niin ei ole kiva homma , mutta sen pitäisi auttaa.
Muoks, jos siis kokeilit jo kansion poiston jälkeen sitä F5:ttä? Mutta jos siellä ei ollut mitään sisällä niin silloin F5 ei varmana auta. Nopeasti sen kummiskin testaa varmuuden vuoksi.
Tartteeko myös sellaiset viestit testata, joihin on jo vastattu?
Kannattaa mennä järjestelmällisesti ja avata jokainen viesti. Ei ainakaan jää mietityttämään jälkeenpäin että olisko pitänyt. Enkä voi 100% luvata että tuo toimii, mutta sen pitäisi.
Kävin läpi kaikki viestit kesäkuusta lähtien, eikä pomppiminen hiljentynyt. Uusien viestien määrä otsikossa 0 kappaletta eikä lukemattomia mielestäni löytynyt. Menin pois sivustolta ja tulin takaisi, mutta sillä aikaa oli tullut uusi viesti. Sen luettuani pomppiminen lakkasi. Jotenkin se jäi aluksi päälle - mutta semmoisia ovat tietokoneet (tai pikemminkin ohjelmat), tiedän, kun olen niitä rempannut koko työurani 1960-luvulta lähtien. Kiitos kummiskin Nuulle nopeasta reagoinnista!
Hyvä kuitenkin että pomppiminen lakkasi, tavalla tai toisella
Voiko tuohon yksityisviestiin laittaa kuvan vai eikö voi? Työkalut siihen kuvan lisäämiseen on, mutta kertaakaan en ole siinä onnistunut.
Puunainen, kyllä voi laittaa, lähetin Iiris-kukalle pari kuvaa ja perille meni.
Ai, minulla se ei vaan kertakaikkiaan onnistu. Ei ole onnistunut kertaakaan vaikka olen puolen kuukautta ja yrittänyt aina muistaissani. Jostain syystä aina tulee valitus “undefined”, vaikka tavalliseen palstaviestiin kuvat tulevat ihan kiltisti.
Ei näy mulla sellaista mahdollisuutta, että ne sais kansioon.
Avaapa saapunut viesti ja rullaa aivan sen loppuun, siellä on mahdollisuus siirtää se kansioon.
Ainakin minulla on sellainen. Sieltä voit valita mihin kansioon viestisi laitat. Sieltä voit vastata viestiin / poistaa viestin tai siirtää sen kansioon.
Lähetetyissäkin?