Tiedoksi että lähetettyjen yksityisviestien kansiointi-asia on ylläpidon kehityslistalla jo ollutkin, mutta sitä ei ole tällä hetkellä vielä aikataulutettu.
Nytkö sieltä tuli tuollainen vastaus tuohon marraskuussa lähetettyyn tiedusteluun? :o
Jokos me ollaan huomattu, että nyt näköjään pystyy tekemään Lähetetyille oman kansion?
Yksityisviestin vastaanottaminen ja lähettäminen aiheuttaa minulle tänään virushälytyksen jossa lukee : viestipalvelu2_lisa(1).htm
ja: Troijan hevonen:JS/Psyme.AKH.
Mitä tarkoittaa, ei hajuakaan, mutta jos se troijalainen ei tule minun koneelta niin sitten ehkä tuolta viestipalvelusta? Kunhan mainitsin varuiksi.
Norman toimii kyllä hienosti koneellani, ilmoittaa heti ja siirtää troijalaisen karanteeniin.
Toivotaan ettei mitään troijalaisia tuu, mä en halua viruksia koneeseen .
Just olis pitäny lähettää yv:tä mutta uskallanko sitä tehdä. Kiitos nuu tiedosta.
Kääk, minun boksini taas ilmoittaa kuorta aukoen “1 uusi viesti”, mutta mitään uusia viestejä ei näy, kun viestikansion avaa.
Niin voiko olettaa että se troijalainen tulee viestipalvelun kautta kun siinä ilmoituksessa lukee se vistipalvelu2_lisa(1).htm ?
Ainakin kun viestin sain, ja samaan viestiin vastasin niin molemmissa tapauksissa virusohjelmani kilautti hätytyksen ja kertoi siirtäneensä troijalaisen karanteeniin. Jos se on siirretty karanteeniin minun koneella, niin se että se aktivoituu uudelleen heti yksityisviestissa kai meinaisi että se on viestipalvelussa jotenkin?
Miettii, miettii kun ei oikein näistä tajua…
Voiko olla niin, että viestipalvelun toimintaa on jotenkin muutettu, ja jostain syystä sinun virustorjunta tulkitsee sen troijalaiseksi? Tai virustorjunta on päivitetty ja tulkitsee nyt jotenkin eri tavalla hölöt?
Kannattaisi varmaan ylläpidolta kysyä, olisiko niillä tietoa?
Tuolla apua tietokoneen kanssa-ketjussa on samaan aikaan juttua koneelle ilmestyneistä viruksista, ja siellä annettiin neuvoksi kirjoittaa kuukkeliin viruksen nimi ja etsiä ohjelma jolla sen saa poistettua. Sitä kautta löysin tällaista tietoa:
JS/Psyme.AKH -virus
ei pitäisi tuon mukaan olla vaarallinen. Ajan nyt Normanin manuaalisesti läpi ja täytyy sitten kokeilla jotain muuta vielä jos noita ilmoituksia vaan tulee uudelleen ja uudelleen.
Mä lähetin yöllä puoli kahen aikaan hölön ja se lähti normaalisti, vastauksen sain puoli kasin aikaan aamulla eikä siinäkään ollu mittään häikkää
Nämä ilmoitukset tuli mullekin vasta tänään jossain vaiheessa 10 ja 11 välillä ensimmäistä kertaa. Ehkä niillä ei ole mitään tekemistä varsinaisen viestipalvelun kanssa.
Asiaan liittyen jatkoin “Apua tietokoneen kanssa”-ketjussa.
Osaako kukaan neuvoa voiko hölöä lähettää monelle kerralla vai vaan yksitellen? Nimim kimppaa järkään käsi päketissa…
Yksitellen vain.
Kopioi teksti ja siirrä se seuraavaan viestiin.
Kiitti! Aika tylsää…
Multa on kadonnut saapuneita yksäreitä ihan järkyttävät määrät… Mitähän on mahtanu tapahtua?
-Mä olen kanssa odotellut vastausta,onkohan muitakin joilla on mättöä?
Mun yksärit on ihan normaalisti?
Täh, kuka pärkkele vie Miikoksen hölöjä