Jos ruksasit sen poistettavaksi haluamasi viestin ja sitten painoit sitä “poista valitut” -namiskaa (sieltä saapuneiden ja lähetettyjen viestien välistä), ja saat error-ilmoituksen niin ei varmaan muuta voi tehdä kuin odottaa mitä tekniikkapuolen ihmiset asiasta tuumivat. En ole koskaan kuullut tuollaisesta.
Mulla on käynyt samoin.
Muoks
Testasin nyt, ja jos valitsee liian monta viestiä (10) kerralla poistettavaksi tulee error. Neljä vielä meni. Mut on tosi ärsää poistaa niin vähän kerrallaan, kun se vielä joka kerta pomppaa yläreunaan sivua, kun alhaalta (vanhimpia) haluais poistaa.
No nysse ei anna poistaa yhtäkään viestiä
Luin tuolta yhdestä keskustelusta viestin jossa sanottiin ettei hölöt aukea nyt. Onko näin? Ainakin lähtevät ihan normaalisti. Jos joku viitsisi laittaa mulle testihölön niin katsoisin aukeaako ?
Kyllä mulla ainakin aukeaa hölöt, ja lähtee myös. Ei siis yleinen ongelma ainakaan.
Täällä kans toimii.
Minä en saa saapuneita viestejä auki
oletko tarkistanut, ettei jossakin taustalla lymyä jo avattu vanha viesti?
Kyllä, kokeilin juuri koneen sulkemista ja sieltähän löytyi vanha viesti ja joku sulkematon kuvakin .
Nyt pelittää taas .
Puutarha.netin uudistuksen myötä on saapuneesta yksityisviestistä kertovan kuoren paikka muuttunut. Nyt yksityisviestikuori ilmestyy näkyville keskustelujen etusivulle henkilön nimen oikealle puolelle kun lukemattomia viestejä löytyy. Kuorta klikkaamalla pääsee suoraan yksityisviestilistaukseen.
Kuori poistuu kun saapuneet yksityisviestit on avattu.
Muutoin yksityisviesteihin pääsee klikkaamalla yläpalkin "Jäsenpalvelut" ja auenneesta listauksesta "privaattiviestit".
Kurppa ja anita, laitoin teille koeviestit ;).
toimii loistavasti. kuori aukeaa sillälailla arvokkaan verkkaisesti, ettei saa aikaan migreenisahalaitaa (kiitos jatuuli, kun pääsin näkemään moisen ihmeen:_))
laittasko mullekin joku koeviestin, et näkisin sen pomppijan taas…
Mä laitan…
Tuli, kiitos…
kun kirjekuori-symboli+lähetä yksityisviesti puuttuu ao:n avatteresta, se tarkoittaa vain ei voi ottaa yhteyttä profiilin kautta (jotenkin noin se sanamuoto menee:_))
klikkaamalla jutun kirjoittaneen nimimerkkiä pääsee keskustelijoihin ja siellä on kohta lähetä viesti
ja aina voi mennä yksityisviestien puolelle (jäsenpalveluihin) ja kirjoittaa nimimerkin vastaanottajan kohtaan. - muistaakseni siinä vieressä on myös ns tikapuuvalikko, josta pääsee klikkaamaan etsimänsä.
Onkos tähän jotain vinkkiä, kun en pääse yksityisviesteihin. En kirjekuoren kuvakkeesta enkä jäsenpalveluista linkin kautta. Vilkuttaa osoiterivillä vaan vinhasti kahta eri protokolla alkuista osoitetta…
en pääse minäkään
Yksärit lakkas toimimasta 6 ehdin lähettää ja sitten homma seis, erroria pukkas. Laitoin palautteen.
Kokeilun vuoksi lähetin itselleni viestin ja ERRORia ilmoitti mutta kuitenkin viesti tuli perille…?