Katsoin kans tuolta lähetetyistä niin viimeisin yksäri meni tuplana… Sen verran monta yksäriä lähdössä, et odottelen suosiolla toimivaa hetkeä.
kolmetoista viestiä lähti ihan sujuvasti. sitten rupesi minua itseäni kyllästyttämään:-)
kuka on huomannut, milloin yksityisviestien kirjoituskohtaan on tullut ilmoitus this site is safe? (itse huomasin vasta tänä aamuna)
edit1 - juu, https on ollut näkösällä mutta nyt on ilmestynyt lisävarmistus. selvisikin jo, mistä se johtuu ja varmistui sekin, että vasta tänä aamuna on väkänen ilmaantunut:_) ihan oli omaa tekoa ja kovin ovat turvallisia kaikki(?) sivut
edit2 - ei ollenkaan ole ongelmaa. hämmästelin vain tuplavarmistusta mutta enää en ihmettele.
En huomaa tuommoista tekstiä missään. Yksityisviestit on kuitenkin olleet ennenkin mielestäni https: alkuiset eli salatut.
Minulla ei ole mitään ongelmaa,kaikki kuin ennenkin ja aukeaa,Ei mitään huomautuksia,.
Just kirjoittelin yksäreitä ja ihan normaalisti toimii.
…toimii, toimii toki ja kaksinkertaisesti varmistetussa turvallisessa ympäristössä vielä kaiken lisäksi:_) mikäs tässä on ollessa, kun on turva kelkassa…
tuon tyyppisenä se on ainakin viime toukokuusta lähtien tullut (vanhemmat olen vipannut pois) - ainoa ero on, että rakentavat terveiset lähettää asiakkaspalveluvastaava:-)
Kuvia ei saa lisättyä eikä kopioinnit toimi, mutta miten luodaan uusi kansio yksäreille??
Peukku, uuden kansion luominen yksäreihin tapahtuu näin: mene yksäreihin niin siellä on saapuneiden ja lähetettyjen välissä namiska Luo uusi kansio. Klikkaa sitä ja mene sivu alas. Sieltä löytyy valinta mihin kohtaan sen haluat eli saapuneisiin vai lähetettyihin ja samalla nimeät uuden kansion. Kansio ilmestyy sitten joko saap./läh. otsikon alle erillisenä kansiona.
Lisäyksenä tuohon vielä että vain saapuneita viestejä on mahdollista siirtää niihin luomiinsa kansioihin. Lähetettyihinkin viesteihin pystyy luomaan kansion, mutta niistä viesteistä puuttuu se viestien kansioon siirtämismahdollisuus kokonaan.
Kiitoksia avusta Miikos ja Nuu, yritän pärjätä.
Toimiiko muilla privapostilaatikko? Lähetin asiasta Nuulle viestiä ja lähetys näytti onnistuneen, mutta yhtään aiempaa viestiä en pysty aukaisemaan, eli jos Nuu vastaa yksärillä, on mahdollista, etten näe vastaustakaan.
katsoisitko tämän ketjun sivulle 12? - veronica ongelma oli sama kuin sinulla. onkohan ratkaisukin?
Araminta, vastasin hölöllä klo 14.58. Jos et saanut sitä auki, tässä vastaukseni:
“Kyllä ainakin minulla toimii moitteetta. Olen tänäänkin moneen otteeseen eri ihmisten kanssa hölötellyt.
Jos sinulla on ongelmia sen kanssa, laita palautteen kautta tietoa menemään. On aina paras että palaute menee siltä henkilöltä jolla ongelma on, siten tekniikan porukka kenties pystyy siihen paremmin tarttumaan.
yst.terv. Nuu”
Kiitos Nuu tosi pikaisesta vastauksesta! Vastauksesi on tullut postilaatikkoon, mutta ei aukea, nyt ei auennut myöskään näppylästä “Lähetä viesti”. Ehkä on paras vähän testailla omaa systeemiäni ennenkuin hätyytän tekniikkaa, jos ongelma on pelkästään mulla.
Kiitos myös Mai-lee ehdotuksesta, mutta mulla ei näyttäisi mitään ylimääräistä hörhelöä olevan postilaatikossa.
Aloitin testauksen sulkemalla selaimen ja käynnistämällä se uudestaan, samalla tuloksessa. Sitten kopioin ruudun, jossa näkyy java-script virheilmoitus aina yrittäessäni avata viestiä, ja kas, siirtäessäni selainikkunaa sivuun tallettaakseni virheilmoitusruudun, löytyi sen alta myös Mai-leen viestin, jossa sanottiin, että viesti on uudessa ikkunassa. Niinpä tietysti, mutta sitä en ottanut huomioon, että tuo uusi ikkuna avautuu selainruudun taakse niin ettei se näy ennenkuin on siirtänyt selainruudun sivuun tai pienentänyt sen. Itse asiassa tiesinkin tämän, mutta en enää muistanut viimekesäisiä kikkoja. Kiitos Mai-lee
Hieno juttu että kirjasit tänne tuon, ohjeeksi jatkossa muillekin
kiitos araminta kiitoksesta:_) - jospa monenkertainen kertaus lopulta muistettaisiin. sivulla 12 (jota pyysin sinua katsomaan) asia on sanottu näin "oletko tarkistanut, ettei jossakin taustalla lymyä jo avattu vanha viesti?" eipä taustaa oikein muuten pääse näkemään kuin siirtämällä etualalla olevat sivut syrjään.