hih,se on jo pakkomielle;) ei vaan hyväähän se ulkoilma tekee jos vaan taipuu ja jaksaa noinkin outoja asentoja.
Mun piti ehdottaa puolivitsillä sulle jotain pyörillä olevaa lavettia, jonka päällä voisit maata ja siirtyä paikasta toiseen ;)
Kuka se haluaa ihan ilman vaihtaria rönsyleinikkiä ja voikukkaa? Niitä tuolla helteessä kaivoin.
Kiitos tarjouksesta, juti. Millään en kyllä kehtaa ottaa ilman vaihturia, joten sopiiko että laitan vuohenkelloa tulemaan?
voi, voi kun voisin pari ämpärillistä sitäkin lahjoittaa
Tällaista se sitten on kun sulla on jo kaikkea. Käviskö juolavehnä? Kotiloitakin voisin laittaa.
Rönsyleinikkiä ja voikukkaa on omasta takaa, kiitos. Mulla ois tuota tavishumalaa maa täynnä, mihins sitä vois vaihtaa.
Meillä tuntuu olevan samat kasvit ja eliöt joten ei sun kanssa kauppoja taida tulla. Jaa vuohenputki jäi tarjoomatta. Sitäkin muutama neliö olisi.
Sain kesäkukkaistutkset tehtyä, aikamoisia raaskuja kaikki:/
Multaa hienosti levitettynä taas sinne sun tänne.
Uskomaton tämä keli, vieläkin hellemekossa tarkenee ja on jopa hikikii.
No vuohenputkea on vain kirjavana, mutta jostain kumman syystä jätän väliin.
Terttuseljan taimiakin olisi , voisit aidan kasvattaa. Ja vaahteraa löytyy tämänvuotisena ja viime vuotisiakin
Vuohenputki on vasta mun haavelistalla, niin ja korte.
Kortetta saa täältä!
Voikukka, rönsyleinikki ja vuohenputki on kyllä parhaiten talvehtineiden joukossa;)
Nokkosta ja idiootti maksaruohoa ja tuota pirskatin palsamia, joka paukuttaa siemenet minne sattuu.
Kyllä penttiin voi aina luottaa! Kaikki toiveet toteutuvat.
Pakko lisätä vielä niin maan perusteellisen paljon männyn ja koivun pikkutaimia, ikinä ei näin paljon oo ollu.
noi paljo kasveja sais ihan ilmateks,eikä vaan kelpaa? pois pilattua sakkia:)
Eikös nykyisin homma toimi niin että jos jollekkin jotain antaa niin se pitää toimittaa perille ja vielä kaivaa maahan valmiiksi, parasta on jos vielä käy sillon sun tällön kastelemassa ja lannoittamassa.
Eilen tomaatit pääsi kasvariin, melkein kaikki. Ja daaliat tuli tänään maahan tyrkättyä. Grillattiin ja syötiin ulkona.