Vähän siirtelin juurtuneita pistokkaita isompiin kennostoihin. Kylvin hopealehteä, kun oli pakko jotain kylvää.
Tänään taas lautalta tomaatteja multaan ja tomaatteja maitopurkkeihin.
Tänään taas t9maatteja isompiin purkkeihin.Tungosta tulle vaikka oon laittannu vaan kaks tainta lajikkeesta
Mulla on vielä pusseissa
Maaliskuussa mulla vasta alkaa siementen laitto, pyrin kylvämään suoraan maahan niin paljon kun mahdollista. Enkä laita muutako ne vakiot, jotain uusia ehkä muutamaa mitkä sain siemenkirjeestä.
Tomaatit laitettu lautalle, maltillinen 15 lajiketta.
Kaksi tomaatti sirkkalehdillä vaikka ei yhtäkään pitänyt kylvää.
No eihän mahdottomasta voi kiinni pitää - ettei olis yhtään tomaattia
Masu ei tykkää isosta tomaattisadosta, ei ainakaan niistä punasista tomaateista.
Sohvakukka,löytyy valtava määrä muun värisiä tomaatteja.
Itellä enemmistö keltasia tai oransseja,seassa tummempiaki.
Mulle nuo pari tomaattia riittää. Niitäkään en oikein voi syödä suoraan kasvarista mikä olisi se paras tapa minulle. Pitä syödä ruuan mukana niin masu ei niistä suutu niin pahasti. Mansikkakoisoa kasvatan kasvarissa jos vain löydän siemeniä, vielä ei ole ollut kaupoissa mutta viikon kuluessa luultavasti niitä löytyy.
Kova hinku olisi taas jotain kylvää
Pelargonin pistokkaista iso osa juurtunut.
On tämä kevät vaan ihanaa kun voi monta kertaa päivässä käydä sumuttelemassa ja tarkastamassa kylvöjä.
Voi olla ettei maltti onnistu taaskaan, mutta onko väliä
Risiinissä ensimmäinen lenkki pinnalla. Kuinkakohan vanhoja siemeniä on myynnissä kun niiden kanssa pitää vaikka mitä toimia harrastaa ennen kylvöä ja omakeräämät itää ilman mitään
Lisää pistokkaita nypin juurtumaan ja kylvin verbenat.
Hyvin näyttää taas keulivan
Varsisellerit kylyvin ja kesäkiinanastereita.
Mietin joko kelloköynnökset???
Jokootta laittanneet?
Oon miettinyt että pitäskö kelloköynnöstä kokeilla. En oo vielä ratkaisuut sitä, eli en oo tutustunut tarkemmin kylvöaikoihin.
Mukulasellerit oon jo kylvänyt, tais olla eilen. Tänään kylvin keijunkukka "Hans"in ja tähkäkeijunkukan, vien hangen alle tekeytymään.
Niijoo, Karvaria mun on kiittäminen siitä että huomasin aina halunneeni noita keijunkukkiakin. Eiliseen saakka en ollut siitä tietoinen
Mie en vielä niitä uskalla.
Muistan aikoinani kokeilleni kelloköynnöstä pari kertaa. Eihän se kerinnyt kukkia. En sen takia laita daalioitakaan enää. Kaikki sellaiset jotka ei kerkiä kukkia olen jättänyt pois.
Miten pystyy hillitsemään itsensä? Chilejä koulittu 10 kpl.
Kelloköynnös joo!