Toi piin symboli tossa "100 %" vasemmala puolella: :
:
Jep, löysin jo V-käyrä lähti välittömään syöksylaskuun
Mahtaisko joku teistä ihanista ihmisistä osata neuvoa ilmaisen, toimivan, tiedostonpalautusohjelman? Olen kokeillut nyt jo 4 eri ohjelmaa mutta mikään ei oikeasti toimi! (Tai en osaa käyttää?)
Tehtävän itsessään pitäisi olla ihan helppo, koska tiedän minkä nimisiä tiedostoja haen ja niiden päälle ei ole kirjoitettu mitään. Mutta esim. Recova, mitä viimeksi kokeilin, jumittuu siinä vaiheessa kun pitäisi aloittaa palautus… aargh!
Fiora kyselee ilmaisesta, toimivasta tiedostonpalautusohjelmasta tietoa. Siirsin viestin tänne jossa tieto ei poistu vaan siitä on hyötyä toivottavasti muillekin joskus.
Nyt vaivaa melko hämärä vaiva kahtakin tietokonetta. Kyseessä on kaksi Acerin kannettavaa. Ovat eri osoitteissa, toisessa käyttöjärjestelmänä Vista ja toisessa seiska, suojauksesta pitää huolen kummassakin Comodo. Ongelma on että kumpikin lakkasi aivan yllättäen löytämästä langattoman verkon. Tai ei ihan niinkään voi sanoa. Kummassakin on kaksi käyttäjätiliä, joista toiseen kirjautuneena löytyy langaton verkko, toiseen kirjautuneena ei. Mikäli käykin siellä ei-toimivan tilin puolella, hukkuu verkkoyhteys aivan täysin. Silloin ilmoittaa että langattomat yhteydet eivät ole käytössä ja että ne pitäisi kytkeä jostain päälle. Sääli vaan että kummastakaan koneesta ei sellaista painiketta. Piuhan päässä kuitenkin netti toimii kummassakin ihan normaalisti. Langattomassa verkossa ei kummassakaan paikassa voi vika olla. Toisen koneen ulottuvilla on 3 verkkoa joista ei löydä yhtäkään, toisella ei ole käytettävissä kuin yksi. Kolmas kone kuitenkin löytää kummassakin osoitteessa verkot ihan nätisti. Muuten koneilla ei ole muuta yhteistä kuin merkki ja virustentorjunta/palomuuri. Kummassakin kuitenkin on eri versio Comodosta, sillä toisessa se on ollut jo reilun vuoden, toisessa vasta muutaman viikon. Asetuksiin ei kuitenkaan ole koskettu, eikä auta vaikka ohjelmiston sulkeekin. Toisessa ei-toimiva tili on järjestelmänvalvojan tili, toisessa ei. Kummassakin kuitenkin se enemmän käytetty tili. Kumpaankin vika iski kuin salama kirkkaalta taivaalta. Kesken netissä surffailun yhteys vain yllättäen katkesi.
Selasin koneessani olevia ohjelmia. Huomasin, että yksi on tolkuttoman tilaavievä, enkä tiedä onko se välttämätön. Kyseessä on Intel(R)Sebring API . Sen koko on 4095,00 MT. Voikohan sen poistaa?
Cooglettamalla ei löytynyt tietoja ko. ohjelmasta.
Englanninkielisillä sivuilla löytyy runsaastikin tietoa ko ohjelmasta.
Tässä leike eräästä keskustelusta:
I asked winXP to remove it. Rebooted - now wireless radio is off and "cannot change powerstatus for wireless 802.11 radio". In my case it actually has an effect to remove it.
But the 4Gig vacant space I should have had are nowhere to be seen…
Add comment
Guest 13 мая 2005 г. 00:00:00 [ permanent link ] The sebring client made by (intel)is the software that actually communicates between the hardware and Access Connections. Without the sebring client to transfer data between the two there is no communication.
Add comment
Guest 20 мая 2005 г. 12:47:33 [ permanent link ] The 4,095GB should be 4,095MB.
It is a typo.
Viimeinen tieto on tärkeä. Tiedoston koko ei ole 4,095 GB, vaan 4,095 MG eli kyse on hyvin pienestä ohjelmasta.
Jos intelin prosessori niin en uskaltaisi tuon nimisiin koskea8)
Kiitos tiedosta anttipa. Annan siis olla edelleen. Se näytti vaan ihan selvästi, että koko on 4095 MT.
Voi kökkö. Muuten uus tietsikka pelaa muuten kuin unelma, mutta ääntä ei tuu. Siis kaiuttimet ei pelaa. Olen liittänyt kaiuttimista tuleva usb-liittimen ja se pistepistokkeen keskusyksikköön, ja kaiuttimessa palaa valo, vaan edelleen tuolla oikealla alhaalla on kaiuttimen päällä punainen rasti ja tulee teksti, ettei ole liitettynä. Yritin vianmäääritystä, mutta väittää vaan, että kaiutin ei ole liitettynä.
Heeei, nyt se pelaa! Kokeilin siirtää sen pistepistokkeen toiseen reikään enkä itekään tiedä, miksi se alkoi nyt toimia, kun olin samaa yrittänyt aiemminkin.
Onko siinä toista usb-porttia?
No hyvä. Se ikäänkuin oppii itse käyttämään niitä portteja, eli kone halusi nyt siihen jo aiemmin kokeiltuun porttiin sen kaiuttimen kun oli kerran siihen jo “opetellut”
Tarkoitatko pistepistokkeella sellaista päätä joka on kaikissa kuulokkeissakin, eli 3,5 mm kuulokeliitintä? Ettei se toinen reikä vaan ollut mikrofonille, johon yritit kaiuttimia liittää?
Sellaista tarkoitan. Tuolla koneen takana on kolme eri väristä reikää niitä varten, eikä niissä lue mitään, mihin tarkoitukseen ovat. Vaan onnistuihan se kokeilemalla, lopulta. Olisinko vahingossa suorittanut jonkun asennusohjelman, vaikka luulin vain etsiväni vikaa.
Mjoo, kuulostaa tutulta. Todennäköisesti ne on värikoodattu tai niissä on todella pienellä joku symboli vieressä, josta pitäisi sitten arvata mitä siinä esitetään. Varsinkin tavallisen pöytäkoneen kanssa on kaikkea muuta kuin ilo yrittää tuhrustaa sinne sen mötikän taakse kaikkien piuhojen keskelle ja yrittää arpoa oikeata reikää. Jos niissä on värikoodaus, yleensä vihreä reikä on kaiuttimille.
Pääasia tietysti, että nyt toimii ja musa soi!
Siirrän tänne kuvakaappausta käsittelevän keskustelun. Viestien siirroissa menee jonkun aikaa eli viestien lisääminen tähän ketjuun kannattaa laittaa stoppiin hetkeksi. Laitan sitten viestin kun siirrot on tehty ja ketju on taas vapaa uusille viesteille.
Mä oon ihan pihalla. Mikä on selaimen päivitä - nappi?
iiris-kukka, katso ruudulla ihan niin yläreunaan kuin pystyt. Siinä on vasemmalta alkaen sen sivun osoite jossa olet (nyt http://puutarha.net…). Osoitelootan jälkeen samalla rivillä on muutamia namikoita, vie kursori niiden päälle yksitellen, se näyttää sinulle mitä mikäkin namikka tekee. Se nuolinamikka on "päivitä" ja sitä klikkaamalla päivittyy ruutunäkymäsi. Tuota on hyvä käyttää esimerkiksi silloin kun hölöstä ilmoittava kuoren pomppiminen haittaa hölön lukemisen jälkeen. Sen poistumisessahan on viive, mutta päivitys poistaa sen heti
Mulla on oranssi neliö jossa pari vaaleeta kaarta: tilaa tämä sivu. Sitten on tähti: lisää kirjanmerkki. Sitten pienen pieni musta kolmio johon ei tule tekstiä, mutta kun painan sitä, niin osoiterivistä alkaen alaspäin tulee osoitteitä kuten gmail, puutarha.net, Youtube, Eniro-kartat, Tampereen sää jne. Sen pienen kolmion jälkeen on G: etsi palvelusta google.
Joten oon kyllä pihalla vieläkin