Haalivat töitä enemmän kuin pystyvät tekemään, on paikkakunnan ainoa alan ammattilainen ilman kilpailua? Aika uupunutta väkeä vanhimmat tekijät monilla aloilla. Tiedotus asiakkaalle päin ei pelaa, puhelimeen vastaaminen on tietty työssä hankalaa, mutta tekstiviestin jättäminen pelaa sekään, netin käyttö ei onnistu. Ovat ehkä yksin tekijöitä omasta halusta (vai työssä kehittyneestä ihmis/asiakasvihasta?) tuntuu monesti. Näiden kanssa olen tuskaillut ja monet hommat päätynyt itse tekemään kun on ollut vastahakoists saada tekijää.
Nuoriso puhuu röiukoista: “Röiukko on mies tai nainen joka tekee jokapäivä toitä eli röitä. Röiukko tekee yleensä hyvää jälkeä”
Miulla oli varmaan jossain myrskyssä antenni heilahtanut kun veljeni viimeksi käydessä ei tunnin tuhrattuaan saanut kun viisi kanavaa näkyviin.
Katson kaikki yleensä cromen kautta niin ei haitannut. Viime myrskyn jälkeen tuli muutkin kanavat näkyviin.
Kokopäivän olen odottanut lääkärin soittoa mutta ei sitä vaan kuulunu.
Sieltä kun ei edes osata sanoa noin aikaa vaan odottele koko päivä ja turhaan.
Jos olis vaan mulle sanottu niin luulisin vian olevan omassa kuulon ymmärtämisessä mutta kun tuli vielä kirje kotia jossa sama asia paperilla.
On kokeilussa uusi lääke tuohon yskimiseen. Viime viikolla piti käydä labrassa ja tänään olis pitäny kuulla niistä ja miten tuo lääke on vaikuttanut.
No ei yskimiseen mitenkään mutta muuten huonosti monessakin mielessä.
Just tänään luin että terveysviranomaiset myöntää että koronarokotusten kanssa ollaan myöhässä. Kuulemma resurssit ei mitenkään riitä kahteen rokotuskierrokseen joten on otettu sellanen keskitie tässä asiassa. Koronarokotusten kanssa vähän myöhässä ja influenssarokotusten kanssa vähän etuajassa. Influenssarokotusten paras rokotusaika olis vuodenvaihteen tienoilla.
Mut ihan perseestä laittaa ihmiset menemään seisomaan jonoon, satojenkin metrin mittaiseen ja kolmekin tuntia kuulemma ovat jonottaneet jossain. Joka paikassa kun ei ees saa varata aikoja mitenkään. Siellä missä saa, niin niitä saa varata vaan sähköisesti eikä monelle vanhalle ihmiselle se oo vaihtoehto. Sinne sit vaan seisomaan jonoon. Ja eihän he pysty sitäkään tekemään.
En ymmärrä miten tollasta vuosittain toistuvaa, tiedossa olevaa asiaa ei saada hoidettua kunnolla. Epäpäteviä terveysviranomaisia , väärässä hommassa ovat ne joiden vastuulla rokotusten toimiva jakelu on !
Se nyt vain on niin että mitä enemmän tehdään “parannuksia” terveydenhuoltoon niin sitä huonommin saa palveluja.
Nettiajanvaraus meni heti jumiin 1.11 kun avattiin. Eilen pääsin vasta selaamaan, ei aikoja. Tänään löytyi vapaata, pohjoisen suuntaan 145 km ja 85 km matkan päässä. Lähikuntiin olisin valmis ajamaan, mutta rajansa kaikella.
Joopa joo. Nyt on sittä kolme päivää ootettu että mulle soitetaan.
Tiistaina odotin lääkärin soittoa ja vielä eilenkin aamupäivällä mutta ei kuulunu mitään. Oli rokotuksessakin känny päällä siltä varalta että jos vaikka. (paska homma jos silloin olis soittanu).
Eilen soitin puolen päivän aikaan hoitajien numeroon. Paina sitä ja paina tätä jne. mutta kuitenkin aiottiin mulle soittaa tähän numeroon josta lueteltiin aivan oikein minun kännynumero. No ei kuulunu soittoa eilen eikä ole kuulunu vielä tänäänkään.
Kyllä ärsyttää kun ei oikein mitään saanu rauhassa tehdä. Kokoajan piti olla valmiudessa kertomassa asia ja vielä paperilta. En minä muista äkkiä puhelimessa päiviä milloin oon missäkin käyny, kuka lääkäri, mitkä lääkkeet ym.
Muualle en keksi soittaa ja kysellä kun ei oo numeroita mihinkään näkyvillä.
Ensi keskiviikkona on seuraava kaupunkipäivä, käyn sittä neuvonnasta kyselemässä onko lääkäri elossa ym. Jos vastaavat että hyvä kysymys emme tiedä niin sanon että ehtikää semmoinen henkilö joka tietää.
En tyydy enää käsien levittelyyn. Tuntuu joskus että ei oikein kiinnosta ketään tietää mitään.
Tuosta hoitajien takaisin soitosta Isäntä kertoi kuunnelleen kahden hoitajan keskinäistä puhetta kesällä kun kävi usein leikkauksen jälkihoidossa. Toinen oli tullu juuri puhelinpäivystyksestä käymään hoitohuoneessa. Isännän hoitaja oli kysyny oliko kiirettä johon toinen oli vastannu että pitäis soittaa joitain takaisin soittoja mutta ehtiihän ne varmaan vaikka huomenna, tuskin niillä mitään kiirettä on.
No ei voi olla KIIRETTÄ aina mutta onko tuo nyt ihan viisasta. Eikö ne ole siellä sitä varten töissä että hoitavat sitä puhelinpalvelua.
Minulle oli soitettu 4 päivä elokuuta, ajoin autoa en vastannut. Tuli viesti että soittavat uudelleen seuraavalla viikolla. Parin viikon päästä soitin siihen numeroon josta minulle soitettiin,sanottiin jotain epämääräisesti että ottavat yhteyttä. Odotan vielä sitä soittoa. Aion lähiaikoina tehdä jotain asian hyväksi, olen kyllästynhyt odottamaan.
Nyt pytyttää. Facebook haluaa tyrkkiä mainoksia väkisin jos haluaa sen sivuilla käydä, pitää tehdä oikein suostumus niihin.
Naamakirjaan en mihinkää vitteriin ole mennyt , täällä notkun ja iltapäivä lehdet lukaisen ja areenaa joskus selaan…
Jotkut ihmettelee miten me ei olla naamakirjassa ja ollaan ihan hengissä ja täysin kondiksessa ilman sitä, tietoinen valinta …Jatkokoulutuksessa minua painostettiin mutten sortunut…vanhanaikanen sähköposti piisaa edelleen.
Enoo facessa enkä aio liittyä
En miekään:)
Liityin heti alussa ensimmäisessä aallossa ja jättäydyin aika pian poiskin. Kummasti täyttyi sellaisista asioista, jotka eivät kiinnostaneet yhtään.
En oo minäkään facebookissa, hyvin olen pärjännyt ilmankin, en mihinkään sitä kaipaa tai tarvitse.
Ja sukulaiset ja ystävät löytyy ihan ilmankin.
En löydy sieltä minäkään
En ole missään , täällä olen.
Ei pitänyt lupaus itselle …70% ALEA niin sittenkin ostin yhden pussin tulppaaneja …laitan ne lahja tulppaanien kanssa isoon ruukkuun… isännän vika oikeastaan kun hän haki itse yhden pussillisen ja oikein kysyi…enkö ota yhtään ? Hän piffaa …no hitto…melkein oli pakko mut vain yksi…kaupan pussitetut voi olla jo niin kuivia …
Telialta tuli kirje, pitäisi tarkistaa pöytäpuhelimen asetukset. Oli kolme kohdan neuvo, ensimmäisenä pitäisi mennä puhelimen asetuksiin. Ei onnistu, puhelin on entinen lankapuhelin.
Lopussa luvattiin, että Helppi auttaa tarvittaessa. Aika tyyristä, 2,50 €/ puhelu + 2,50€/ alk. min. + mpm/pvm
Ei löydy minuakaan facesta.