Ärsyttää (alkaen 5.1.2021 ->)

Ny minuu ketuttaa turkkulaise ko aletaa iha vailinaisiksi et jopa Peppi vedetään syrjään ja afrikantähti peli ? Kummipojan kaa pelattiin afrikantähteä ja poika oppi ihan snadina laskee rahojaan ja omaan lapsuuteen kuului Peppi Pitkätossu ! Mulla on vieläkin vaarini ostama Peppi vaatehuoneessa…on jo laho kangasta kun on en paljoa siirtele…tunnearvo on suuri.

1 tykkäys

Nyt kaikki kaivamaan vanhat pelit esiin ja opettamaan lapset niitä pelaan.

1 tykkäys

Testasin löytyykö minun tiedot netistä.

PlantNet tilin poistin aiemmin, mutta vieläkin se näkyy.
Yritin poistaa sen näkyvistä, mutta google pyyti puhelinnumeroa, mutta minäpä en anna sitä sinne, koska minun numeroni on salainen.

Yritin kaikkea tehdä, jotta pääsen eteenpäin, mutta google torppasi.
Yleensä käytän edge selainta, mutta se ei aina löydä kaikkea, joten edge saa käyttää google hakua.

Kuollut kummipoikanikin löytyy vielä netistä ja poika ollut vainaa jo 10 vuotta.
Et ihan äkkiä ei nimi poistu …

Onko teillä koskaan ollut, niin kuin minulla?

Päivisin jalkaterät näyttää sinertävälle ja kun menen nukkumaan jalkaterät ovat liian lämpöiset. Joudun pitämään jalkaterät peiton ulkopuolella.
Jalat eivät ole kipeät.

Päivisin käytän sukkia, vaikka tykkään tallailla ilmankin.

Mulla on jalat ensin kylmät kun menen nukkumaan ja sitten myöhemmin ne kuumenee. Peiton ulkopuolella joudun pitämään. Mutta sinertäviä eivät ole.

1 tykkäys

Joku oli keksinyt, että pistää yöksi sellaset sukat, joissa ei ole varsia. Vartalo alkaa viilentää jalkoja.

Olen minäkin miettinyt, että yrittääkö vartalo lämmittää kylmiä jalkoja.
Täytyypä kokeilla niitä sukkia.

Mulla ei ole koskaan kotona sisällä sukkia jalassa. Nukkuessa on aina jalat pois peiton alta.
Muutenkin vaivaa levottomat jalat nukkumaan ruvetessa varsinkin jos on liian lämmintä.
Joskus käyn ulkona seisomssa lumen tai jään päällä että pääsen nukkumaan
Usein otan pakastimesta geelityynyn nilkkojen ale niin vaiva hellittää.
Aamulla laitan taas geelityynyn muovipussiin ja takaisin pakastimeen odottaman seuraavaa kertaa.

Samoin,enoo sisällä koskaan sukat jalassa.
Tosin mullon yleensä kylymät jalat,mutta sukat on epämiellyttävät.
Illalla nukkumaan mentäessä saan jalat lämpimäksi ku laitan net mussukkaan kiini.Voi sitä huutoa joskus ku jalat on jääkalikat :joy:
Onneksi eioo levottomat jalat.Joskus on kyllä tunne,mutta hetiku venytän pohkeita niin olo rauhottuu.
Magnesiumia otan joka päivä tabletin.

1 tykkäys

Minulla jalkaterät jäähtyy illalla ja puutuu tunnottomiksi ja mul on kangastossut joita pidän hetken ja potkasen pois…sukkia heitin juuri kassillisen roskiin kun kuminauhat sanoo ritsräts… ystävän neulomia villasukkia pidän jos oikein on lattiat kylmät. Labrassa juuri hoitsu kauhistui kun mulla ei ollut sukkia…ja takin alla t-paita. Sanoin et kun saa kyydin ovelta ovelle ni ei kerkiä kylmä tulla.

Testasin sen, että nilkkasukat laitoin illalla jalkoihin, kun menin nukkumaan.
Jalkaterät ei enää tullut kuumaksi ja hyvin nukahdin.

2 tykkäystä

Laitoin estoon puhelun joka maanantaina ja nyt soi vain hetken. Tänään ehdin vastata etunimellä ja mitään ei kuulu. Odottavat varmaan, että soitan takaisin maksulliseen johonkin. Odottaa saavat rauhassa olkoot hyvät. +358447722082.

Katsoin netistä, että aaltoina tulee ilmoituksia tuosta numerosta, tänään taas paljon.

Mulla kun on pripeid liittymä niin siihen ei tuu mainoksia ei mitään asiatonta ja sama numero ollut jo 10 vuotta, en vaihda jos ei oo pakko, otin appiukon hyljeksimän nokian simpukkapuhelimen käyttöön kun en huoli älykännyä.

1 tykkäys

Selvästi huomaa, että tuo numero on markkinointisoitto. Eli alanumero.

Minä olen pistänyt estoon alkunumerot eli 5-6 numeroa. Esim. 04477
Eipä ne enään ole soittanut.

Minä pidän sukkia jalassa koko päivän, koska minua tympäsi se, että jalkaterät on aina kuumat, kun menen nukkumaan.
Enää ei tule kuumaksi.

Ärsyttää!
Täällä on lentoliikennettä kuin isommallakin lentokentällä. Kaikki vippaskonstit ja suojatoimet olen tehnyt, mutta silti harsosääsket ovat löytäneet tiensä tänne. Olemme eläneet ilman kaupan yrttejä, uusia viherkasveja ja leikkokukkia. Kismittää. Viime viikolla sodin vihannespunkkeja vastaan. Taidan vaihtaa rehut ötökkätieteisiin kun viihtyvät niin hyvin täällä.

Molen odottanut lääkärin soittoa ja äsken kännykkä soi.
Vastasin ja ihmettelin, että nainen puhuu, muttei saa selvää.

Sitten kuulin käsityölehti ja kysyin mitä tämä koskee? Nainen yritti myydä sitä lehteä. Kerroin että se lehti on huono ja lopetin keskustelun.

Laitoin estolistaan.

Olen huomannut etteivät kylmässä viihdy mutta sitten pitää varoa ettei kasvit palellu.

Otan osaa ärsytykseen. Tänä vuonna olen näiltä vielä hyvin säästynyt. Sisällä on ollut syksyn ja tämän hetken välissä kymmenkunta yksilöä, mutta kaikki ovat päässeet hyvin pian harsosääskien taivaaseen. Nyt on ollut uudet kelta-ansat yli viikon ja saalista ei ole niihin tarttunut eikä vapaita yksilöitä pörräile.

Onhan sinulla kelta-ansat pyydystämässä? Biltemasta saa edullisesti.

Säilytän kylvömultaa autotallissa, joka on plussalla. Kun tarvitsen multaa, heitän säkin ulos pakkaseen. Siitä kannan sisälle sulamaan. Sulaneen mullan kastelen kiehuvalla vedellä. Jonkun mielestä voi olla ylimitoitettua, mutta mieluummin näin kuin sääski-invaasion kanssa.

2 tykkäystä

Kokeilin kerran sitä kuumaa vettä mutta kesti niin kauan ennenkuin sain sen kuivaksi. Uuniinkin laitoin kerran, meinas syttyä palaamaan. :see_no_evil:

1 tykkäys