Ärsyttää (alkaen 5.1.2021 ->)

Todella ärsyttää ja ihmetyttää, miten jotkut voivat olla niin tyhmiä. Pyörälenkillä ajoin levähdyspaikan kautta, siellä on monesti siivotonta. Niin oli nytkin, metsän puolella oli tietenkin erilaisia pakkauksia, mutta myös ihmeellisiä tavaroita. Ainakin paistinpannu ja sähkövatkain ja jotain pieniä välineitä sekä neljä autonrengasta ilman vanteita.
Onkohan sinne helpompi heittää jätteitä, kun ei ole ihan tien vieressä, vaan välissä on puita.

Ilotulitteet ärsyttävät, tai oikeastaan jopa pelottavat. Miksi siis purnaan keväällä? Siksi, kun löysin lumen sulaessa ilotulitteen jämän seinän vierestä. Ikkunaan oli vain n. kaksi metriä. On niitä ennenkin pihalta löytynyt, mutta eivät ne ennen ole lähennelleet taloa.

Multaa myydään vaikka kuinka montaa lajia melkein joka kaupassa mutta kun etsin ripsiäisten torjuntaan sopiva ainetta niin eipä ollut. Pitää taas etsiä googlesta ja suunnistaa uudestaan kauppaan. Tai sitten vien korallikaktuksen kylmälle verannalle ja annan vesisuhkun koska sekin voi auttaa…

Sekoita etikkaa, sooda ja vähän pesuainetta veteen ja suihkuta sillä.

Kokeilen seuraavaksi. Katson ensin mitä kylmä vaikuttaa. Kiitos vinkistä.

Mikä tuosson sekotussuhe?

On ollut mukavaa katsoa Koko Suomi leipoo maanantai-iltoina. Siinä kilpailijat auttavat tosiaan, jos on toisella tiukka paikka. Mutta ei eilen. Sen tilalla oli ärsyttävän Niko Saarisen juontama ohjelma, jota en ole ikinä halunnut katsoa. Pitäisikö etsiä Katsomosta?

Voi vähän itse tuunata määriä mutta jos tarvitset vain vähän niin 2 rkl etikkaa, 1 tl soodaa, ripaus tiskiainetta, laimennetaa puoleen litraan vettä.

1 tykkäys

Kiitos kitikat :smiling_face_with_three_hearts:

Mistä se johtuu, että toiseen sukkaan tulee reikä kantapäähän?
En viitsi paikata sitä, kun se tuntuu tietenkin, kun astuu.

Ole hyvilläs, että toinen sukka on sentään ehjä

Siks kannattaa ostaa aina paljon saman värisiä, niin ei haittaa jos jonkun joutuu poistaa. Aina löytyy pari. :smiling_face:

5 tykkäystä

Jalat on eri asennossa kävellessä tai eri pituiset jalat tai sukissa on tekovika

:+1:Ihan sama systeemi täällä käytössä kuin Kitikatilla .

1 tykkäys

Samoin.

Samoin :socks:
Jostain kumman syystä osa myös katoaa pesukoneessa :question:

No enemmän mullakin katoaa kuin tulisi reikiä☺️

1 tykkäys

Minulla reikiintyy toinen sukka aina helpommin, koska jalkaterät on erikokoiset.

Kengissä tehtävä aina kompromissi, eli toinen on aina liian löysä tai liian kiree.
Mieluummin niin että otan isomman jalan mukaan ja silloin se löysempi puoli liukuu ja sukka hajoaa.

Minä ostan lämpimämmäksi ajaksi Pilkkosten musti bambusukkia ja kylmäksi ajaksi Xxl:n mustia villapohjasukkia. Ei haittaa reikiintyminen kun löytyy aina reijätön sukks kaveriksi.

1 tykkäys

Niin, mutta minä pistän pesupussiin sukat ja alusvaatteet.