Ärsyttää (alkaen 5.1.2021 ->)

Ei mitään uutta tule siihen sisustamiseen.
Saa nähdä milloin lattia maalataan.

Tänään tuli ilmoitus, että huomenna asentaja tulee tänne.

Joo,nyt Tokion kisat ”peruttu” eli ei selostusta mutta kisat pyörii täysillä.
Miksi näytetään jos ovat peruttu?

Ja,kas,kas,nyt on selostus :astonished_face:
Yöllä katoin naisten marstonin ja moukarin karsinnat niin ei ollu :thinking:

Kuvasin puhelimella maksaruohoa ja tietysti pudotin puhelimen hiekkatielle. Näytön lasi on tuhannen … päreinä. Onneksi toimii kuitenkin. :thinking:

Oi ei. Sullako ei ollut suojakalvoa siinä näytön päällä? Mä sähläsin kerran puhelimen kanssa niin et putosi maahan kulma edellä. Oli panssarilasi mut silti meni kulmasta rikku.
Myöhemmin piti otattaa se risa panssarilasi pois ja tilalle laitettiin suojakalvo.

Tuskinpa se suojaa muilta kuin naarmuilta :thinking:

Minulla on kotelossa kännykkä. Välillä kännykkä putoo, mutta mitään ei ole tapahtunut.

Kotelossa on tärkeät kortit.

Saatteko laitettua kuvia pnettiin puhelimella?
Mulla ei onnistu,aivan sama missä yritän

En saa.

Minä lähetän tabletilla kuvat.

Eli otan kännykällä kuvan ja lähetän tälle tabletille. Muokkaan kuvaa pienemmäksi ja leikkaan turhat pois.

Mikähän syynä :thinking:
Pitäskö laittaa palautetta ylläpidolle :thinking::thinking:

Kännyl, kirjotuslootan alapuolella/vasen oli ainankin mulla kuvavalinta…Kännyl vaikee korjata mitään, kun välillä hyppii ja pomppi kaikki

Joo,tiiän.
Pyörittää vaan että käsitellään lähetystä.
Vaikka kuinka kauan oon oittannu niin ei aukia kuva :grimacing::grimacing:

Nyt laitoin pnettiin,katotaan aukiaako koskaan.
Veikkaan ettei

Hah,nyt en voi ees poistaa tuota facking viestiä

Mulla Iphone 13 ja chrome siinä.. Käyttis/selain voi ratkasta paljon. Mulla heittää aina kännyn safarissa mut ns ulos. Aina pitäs kirjUtua uudelleen… Ios ja Chrome kestää kirjautuneena. Tosin sanojen korjaus on hankalaa, pitäs vastata ja sitten ns uudelleen korjata. Mut eiköhä näistä ks harakanvarpaista saa selvää…

Ite laitan yleensä iPadilla,mutta eioo aina mukana,siinä safari.On hyvin toiminu.
Känny Android.

Testi

1 tykkäys

^
Toimii, Omppupuhelin ja selain Safari.

Ilmeisesti toimii