Läppäri on alle kolme vuotta vanha, eli ei vielä pitäisi ikä olla esteenä.
No ei sitten, kyllä pitäis toimia, jos noin uusi on.
Jatuuli, laita mulle yksityiskohtasempia tietoja laitteestasi ja siitä millainen ongelmasi kirjautumisessa on. Välitän asian ylläpidolle tarkistettavaksi.
Tai vaihtoehtoisesti voit olla suoraan yhteydessä ylläpitoon. Annan sulle yhteystiedot siinä tapauksessa.
Kaikki ongelmat pyritään ratkausemaan, mut sitä varten tarvitaan tarkempia tietoja.
Nyt ärsyttää, hetken. Telian netti pimeenä, en nähnyt loppuun tansseja enkä tiedä ketkä voitti.
Ei listattu ketään. Kerättiin vaan rahaa yli 2 000 000 €
Mikähän Teliaa riivaa, täällä oli sillä myös häiriöitä netin kanssa noin viikko sitten. Pari päivää oli ongelmia, sit saivat kuntoon.
Ylel:lä ja Iltalehes:sä oli uutisia, että ne Telian liittymät pätkii.
Mulla meni täysin poiki liittymä 21 aikoihin.
Ennen yhdeksää pimeni meillä Telia. Viime viikolla vaihdoin Elisan Teliaan ja
se toimi paremmin kuin Elisa vaan olipa lyhytaikainen ilo. ![]()
Minun piti katsoa tanssit Katsomosta. Muuten meni hyvin, mutta Minnan ja Mikon tanssin aikana pätki.
Meillä telkkarin kaukosäädin oikutteli jonkin aikaa, sitten pimeni kokonaan.
Täälä Telia toiminu,eioo ollu katkoja(toistaiseksi
)
Kop,kop.
Kävi mielessä että oliko nämä naapurin sabotaasia.. ![]()
Muhevaisen mainos alakannu seilailemaan viestien välissä ![]()
Muhevaisen kustannuksella täällä puutarhahomista keskustellaan. Ei ole myymälää meilläpäin, katselen kuitenkin ilolla mainoksia. Ihsn kenen leipää syöt, sen lauluja… tyyppinen juttu.
Minulla on puhelintarjonnan rajoituspalvelu ja se näyttää mahdolliset häirikköpuhelut. Nyt päätin vastata kysyäkseni mikä asia häirinnässä on. Jo eilen katkaisemani soitto 0444 loppuinen numero, olen jo estänyt saman firman numerot 0445, 0447, 04421, 0443, 0448, 0435. Kyseessä on vakuutusyhtiö ja tiukkasanaisen puhuttelun pidin, S-ryhmä yhteistyökumppani, soittelevat koska voisin saada bonuksia vakuutusmaksuista. Käskin ottamaan numeroni pois soittolistalta, koska saatan sanoa pahasti seuraaville soittajille. Nyt söin ensin leivän suustani ja sanoin, että saanko nyt puhua ja kertoa mielipiteeni, kun minulle jatkuvasti samoista numerosaroista soitetaan… vetosin vielä “tallennamme palvelua parantaaksemme palvelua” alun litaniaan, jos muistamsta parantaa koulutuksissa. Pitää nyt selvittää mistä on tullut suostumus antaa numeroní yhteistyökumppaneille. MUR
Tuo on kyllä tosi ärsyttävää.
Kukaan myyjää ei ole enää soittanut, kun pistin kännykkään 6 alkunumerot estoon.
Mä oon saanu olla aika rauhassa jo vuosia. Laitoin omat numerot puoli,salaisiksi, niitä ei löydy numerotiedustelusta, eikä muutenkaan yleisesti. Mutta numero kyl näkyy jos soitan tms..
Ne myyjät käyttää ilmeisesti ns. numerotiedustelun listoja tms.
Mulla kännykkä blokkaa häiriö ja roskapostisoitot.
Ku kattoo soittolistaa niin saattaa olla päivässä monta blokattua puhelua.
Mulla samoin mutta kyllä joskus joku outo numero pääsee läpi. Joutuuhan sitä numeronsa antaa kun tilaa jotain, niin ne pääsee joskus läpi.