Emon otoksia (II)

Muuta en tuosta ymmärtänyt kuin päivämäärän. Katotaan josko innostus on keväällä tallella.

Pitäkää nyt hyvät naiset kekälettä hehkussa!

Ja Türi on viimeistään hvyä syy tulla tänne!

Jos saadaan porukka kasaan, niin minä lähden! Ihan jo sen takia että Tinden puutarha pitää nähdä omin silmin! Kuka muu huutaa hep?

Voi harmi, kun asun täällä ihan toisella puolella suomea. Muuten saattaisin hyvinkin tyrkyttää itseäni Emon matkaseuraksi :slight_smile:

kaikkihan on vain järjestelykysmyksiä ja asioiden tärkeysjärjestystä :slight_smile:

Voihan sitä sopia rehvit hesaan ja lähtee sieltä yhdessä. Yksin en missään tapauksessa lähde. En oo käynyt virossa kuin tallinnassa, enkä koskaan ajanut siellä autolla. Tarvin kartanlukijan ja seuranpitäjän ja mörönsyötin.

Tokihan minä karttaa osaan lukea, ja puhunkin kuin papupata, mutta noista möröistä en oikein tiedä :wink: Meinaatkos, että uskallettaisiin kahdestaan lähteä Tinden luo ajamaan? Olisi se kyllä hirmuisen hauskaa.

No mikä ettei. Ja otetaan toki muitakin mukaan, jos autoja piisaa. Farkkucorollaan mahtuu viis, vaan sitten ei niin paljon kasveja. Ei ole peräkärrylle koukkua siinä. Hiluxiin mahtuu kaks, ja koppiin kasvit.

Minä tuskin kovin paljoa niitä kasveja sieltä rahtaan, joten minulle riittää suurinpiirtein takapuolen ja kapsäkin tila.

No en minäkään. Muuten olis pakko ostaa lisätonttia.

Aika, otetaan ihan vakavaan harkintaan. Onhan tässä aikaa :slight_smile:

Näin teemme!!

Menee vähän maksaruohoista ohi, mutta ilahduttaa, että liikekannalle ollaan ryhtymässä.

Ei tänne ole vaikea tulla! Paulastiina voi todistaa. Tiet on hyvässä kunnossa ja liikennekin on suhteellisen inhimillistä.

Ja Türi ON ihan pakollinen kaikille kasvihörhöille. Vaikka Türikin on jo muuttunut aika kaupalliseksi. Aiemmin se oli niin herttaisen käsikutoinen festari. Ensimmäisillä kerroilla oli aivan uskomattomat fiilikset kaikilla. “Ei voi olla totta!” ja “Näin halvalla!”

Eikä tää edes ollut maksaruohokeskustelu vaan Emon kuvajuttu. Ohi silti aiheen. Sorry.

Ai liikenne on suhteellisen inhimillistä ohovalvontaa

Juuri sitä. Siis se ei ole yhtä kauheaa kuin vaikkapa Puolassa, mutta ne ohitukset ja kaahaukset mitä näkee esim Tallinna - Tartu -tiellä ovat välillä hiuksianostattavia.

Mutta koska olemme yhä hengissä vaikka olemme suhanneet tietä ees taas kolme vuotta, sanoisin että liikenne on suhteellisen inhimillistä.

Samaa logiikkaa seuraa muuten virolainen termi: umbes täpselt (umbes = noin ja täpselt = tarkalleen)

Hih, huomaatteko, mun avatar on nyt hyvin asiallinen!

Hieno avatar =D

Niitäkö kaakon kanoja ?

Äsken ihmettelinkin, että sama avatarhan se on, mutta nyt onkin jo muuttunut.

Mahtava!