Emon otoksia (II)

Täällä lisää vihreää naamaa kieli ulkoa jos tuo kasa olisi omalla pihallani, olisin otsalampun kanssa sitä nytkin onnessani levittelemässä. Ja miten ihania kiviä teillä onkaan -meidän tontilta ei löydy muuta kovaa kuin kuiva savi (tänä kesänä ei siis sitäkään) ja tontti on tasainen kuin lettu. Kyllä on ihana katsella muiden pihoja ja niiden toteutuksia vaihe vaiheelta. Terveisiä vallan ihkissöpöille kissoillesi hymy

Laitoin, satues, privaa.

On Emolla tosiaankin ihana kasa. Käy kyllä kateeksi:) Minäkin niin tarvitsisin taas lisää.

Aamulla herättyä en meinannut pytylle taipua pla pla plaaa, isännän piti kissankuppi laskea lattialle, kun selkä teki tenän. Nyt on vähän parempi, kun otin buranaa. Vielä minä aion tänäänkin enkelipihalle mennä, sentään viimeinen lomapäivä! Ja aurinko paistaa. (pitäis kyllä siivotakin, kun pölykissat irvistelee mulle)

ethän sää sinne kissankuppiin helpottanu itseäs kun et pytylle taipunu ;D Näin siis ensin yllättyneenä olin ymmärtävinäni kun lukea lopotin niin nopsasti tuon alkupätkän, hih!

Huomasin kyllä heti, että ja-sana jäi pois, mutta aattelin että pitäkää nyt kerrankin hauskaa ;D

halavat on huvit, hyvä ettet lisänny ja-sanaa, tulin niin hyvälle tuulelle tuosta ( ja hyvä huumorintaju sulla! ) :smiley:

Aikaisemmin minusta on sanottu, että mulla on outo huumorintaju ;b

Nii ja minäki oon alunperin keski-pohjalainen ;D

Hyvät naurut tuli, kun pohdin tuota kissankuppiin helpottamista, vaikka luulisi kyllä että pytylle kuitenkin olisi ollut selkäkipuisena helpompi…

Eilen illalla aloitettiin ja äsken saatiin melkein valmiiksi. Tai isäntähän siinä suurimman työn teki; sekoitti hevonhyvän ja hiekan ja kärräsi. Minä vaan levitin sanomalehtiä (on se hyvä että ollaan niin laiskoja kuskaamaan niitä keräykseen ) ja välillä vähän levittelin ja tasoittelin. Tältä nyt näyttää enkelipiha

Toisesta suunnasta

Tuoksun tunnen tänne astisilmän isku. Kaunista ja ihailtavaa Emo. hymyä elä hyvä immeinen kissanastiaan hymyä. Pottaan, pottaan!!!

Ei tuoksunut enää millekään, oli niin maatunutta . Vai tarkoititko kissankupin sisältöä pomppivaa naurua?

No otan opikseni enkä enää yritäkään kissankuppiin muuta kuin ruokaa hymyä.

Enkeli katteli hymyillen meidän puuhia.

Montakohan istutussuunnitelmaa ehdin talven aikana tehdä pomppivaa hymyä

Hih...mullakin tais mennä kaksi asiaa päällekkäin...no tuoksuja hevon, niitä munkin pitää laittaa kukkapenkkiin.

Tosi kaunis tämä enkeli ja purkki, sammaleet ja kivetsydän.

Ehdin jo aiemmin pohtia mistä noin kaunis nimi kuin enkelipiha on nimensä saanut, mutta ilmeisesti tuon patsaan mukaan?

Taas täälä naama vihreänä katselen, kyllä sulla upee mies kun osallistuu ja auttaa, mää en ala kohta mitään…

Enkelistähän se nimi, tykkään niin kovin siitä, karunkaunis. Vaan oliskohan enkelirinne parempi?

Enkelin vieressä oleva purkki on öljylyhty. Ostettu myös Eija’s gardenista. Onnistuttiin tuomaan mökiltä kiviä sammaleineen jäkälineen - tai yksi siirtoistutus siinä on.

Osallistuuhan se ukko, kun tietää, että minä en periksi anna jos jotain saan päähäni (pohojalainen), ja jos itse teen niin sitten olen kipee ja rampa monta päivää…

Miestäsi minäkin tässä kehun.... kateellisena, Emo, kyllähän sinäkin olet kovan homman tehnyt, kun levitit ne lehdet pomppivaa naurua Kaunista jo nyt ja ensi kesänä siinä on ihana rinne.

Kiitos kovasti kehuista. Hehheh, edelliseen viestiin olis pitänyt kirjoittaa, että oon kipee ja kärttynen… on siinä motivaatiota ukolla ;D

Ensi kesänä on kiva näitä kuvia katsella, että tästä se lähti. Uskon että se on silloin jo upea.