Ai että mä olen hurmaantunut näihin! Kaikki saatu viime kevään taimivaihdosta. Varsinkin tuo palloesikko on suloinen! ![]()
Kiitos kaikille, joilta sain näitä!
Ai että mä olen hurmaantunut näihin! Kaikki saatu viime kevään taimivaihdosta. Varsinkin tuo palloesikko on suloinen! ![]()
Kiitos kaikille, joilta sain näitä!
On ne sulosia ![]()
Henni, kukinnan jälkeen voi vaaleanpunaisen ja aneliinin pilkkoa moneen osaan ja saat penkin reunaan täytettä. Aluksi on kasteltava.
Kiitos vinkistä! Niin aion tehdä. ![]()
Täälläkin kukitaan. Parista mättäästä jaettu rivi, tuuheutuvat tosi nopeesti. Muistaakseni toissavuoden taimivaihdon peruja.
Pentti kukkii yhen jos toisen pihalla ![]()
Ompa Nuulla tosi kaunis esikkorivi. Kivoja nuo esikot kun sateella ja pilvisellä ilmallakin kukat auki.
Minulla eka palloesikko aloittelee, en tiedä minkä värisiä toisista tulee. Ihan nätti tuokin.
Alimmasta esikosta tein reunaa viime keväänä toiseen paikkaan mutta varjomassa eivät vielä kuki.
Yks päivä luin tän otsikon nopeasti ja luin Esko Primula.![]()
Nyt alkaa kukkimaan perinteiset kevätesikot. Muutama keltainen mulla oli ennestään, muut on viime kevään taimivaihdosta saatuja ![]()
Ihana!
Onko kukaan kokeillut palloesikon kasvatusta ostosiemenistä? Kukka on niin ihana, että niitä on pakko saada lisää.
Joskus tilasin paljon erilaisia esikonsiemeniä. Eivät olleet mitä piti.
Tommolan tilalta on muistaakseni omani.
Kurppa, Onko toi alin kuva loistoesikko? Mulla on taimivaihdosta alunperin pari vuotta sitten saatua esikko joka näyttää ihan samalta. Sainkohan sille nyt nimen. Onko tämä samaa kuin sulla?