Florindan pieni piha ja vähän muitakin kuvia

Viime kesänä tehtiin siskon kanssa tällainen taivaan sininen terassiaita ja saman värinen portti. Kukkalaatikko tehtiin samasta puusta ja kiinnitettiin aitaan. Tämä hökötys on ruuveilla kiinni terassilaudoissa. Talveksi se joudutaan ottamaan pois, kun lumet tippuisivat sen päälle.

Runkoruusu pöydän takana täydessä kukassa.

Samoin lumipalloheisi...

juhannusruusu..

ja vähän toisesta kuvakulmasta..

ja vielä tästä kuvakulmasta...

Kaunis piha sinulla! Lumipalloheisi on mahtavan näköinen ja koirasi on kerrassaan suloinen.

vielä yksi kuvakulma...

vaaleanpunaista sormustinkukkaa..

liljoja..

lisää liljoja...

Mustialan hortensia..

Tämän ruusupensaan sain 6-7 vuotta sitten Turun läheltä. Sen antaja ei tiennut ruusun nimeä. Ruusukirjasta kuvia katselemalla arvelisin sen olevan mökiruusu tai mustialan ruusu. Jos joku tietää paremmin otan tiedon kiitollisena vastaan.

Tämän runkoruusun sisko osti minulle viime heinäkuussa marketin poistopöydältä puoli ilmaiseksi. Siinä oli vain yksi kukka, ja se oli aivan toispuoleinen. Isompaan ruukkuun istutettuna hevosenkakkarakeiden kanssa se kukki vielä syyskuun alussa näin kauniisti.

Ja sitten kärhökuvia, Jackmannii..

Daniel Deronda..

Viime syksynä istutetut President..

ja Hagley Hybrid...

Kyllä tuo ruusu minunkin mielestä on Minette, siis Mustialan ruusu. mulla on itellä ihan saman oloinen nimetön jonka olen ihan ite päätellyt Minetteksi.