Ei maistanut, onneksi. Toukka vietiin syreenipuskiin turvaan ihan ehjänä.
Tuohan sopisi vaikka kakun koristeeksi penttiläisen täytekakkuun.
Tämän kerrotun päivänliljan toin viime keväänä Türista.
Nuo valkokirjavat lehdet tuossa alhaalla keskellä kuuluvat tuolle kerrotulle päivänliljalle
Kesäkukkia
Jalohortensia
Nepalinhanhikki ‘‘Miss Wilmott’’
Hemerocallis "Apricot Beauty"
Herkullisen näköinen, ihana!
Sulla on kaunista!
Vanha valkoinen akileija
Kiitos, Ipanema. Tuo kuva on edelliskesältä. Jostain mystisestä syystä tuo päivänlilja oli viime kesänä melko lailla eri värinen. Vaikuttaakohan maan happamuus tai kuivuus värivaihteluja?
Maissin tukka
Viola koreanan lehdet. Viime vuonna siemenestä kasvatettu, jospa tänä vuonna kukkisi.
Mihin aikaan kylvit? Mulla ton siemenet paketissa.
4.1. olen näköjään ne jo kylvänyt, vaikka ei ollut lisävaloa niille edes tarjolla. Ihan hyvin kasvoivat, mutta eivät vielä viime vuonna kukkineet, liekö vika sitten kasvattajassa.
muoks. pintaan nousivat 26.1.
Oi kun kaunis tuo koreana. Mullakin oli pikkutaimia, mutta metsähiiret mylläsivät taimet samalla kun söivät samasta penkistä krookukset. Mutta pitää yrittää uudestaan.
Sulla on Pisamakello ikäviä puutarhavieraita. Meillä ennen myyrät mellastivat puutarhassa, vaikka aina on talossa ollut kissa. Kylläkin siihen aikaan jo vanha, melkein kuuro ja puolisokea. Nyt on jyrsijäkanta pysynyt kahden kissan voimin aika hyvin hallinnassa. Toivon, että tuo viihtyy meillä. Ehkä sitä on sitten joskus jaettavaksi astikin. Useampaan paikkaan koitin sitä laittaa, jos jossain tykkäisi olla.
Tuo sun valkoinen vanha akileija todella kaunis - valkoisen lisäksi häivähdys vihreää. Mulla alkaa akileijakuume nousemaan
Kiitos Hopeavillakko, siitä on kyllä siemeniä, jos haluat kokeilla, saatko samanlaisia:)