Kärhöjäkin hellii lämmin, vaikka sadetta ei olla saatu aikoihin. Niobe:
Kamera toistaa eri-ikäisten kukkien värieron ihmissilmää voimakkaammin. Kukat ovat viehättäviä takaakin, eikös juu?
´Blue Angel´
Multi Blue kukkii.
Voi rähmä! Mää tuun nemesia kohta sun pihhaas varkaisiin! -Voi kun mää oon niin turhautunu, kun mun uutukaiset kärhöt vaan sinnittelee ja vanhatkin on kupsahtanu.
Tyylikäs yhdistelmä mumimyyllä, mikä tuo tumma kärhö onkaan?
Olin jo huolestunut, ettei oma Mevrouw Le Coultreni ilmesty tänä vuonna, mutta tänään helpotti.
Nimessä muuten joku juttu, Britanniassa Madame Le Coultre, mutta CotW käyttää Mevrouwta kuten ilmeisesti muu maailma. Kun nuppu avautui, kukka vaikuttaa sinertävältä eikä keskusta ole keltainen!
Eli kai minulla sitten on tuntematon valkoinen kärhö…
Kiitos se on luutavasti Jackmanii ainaki tuntomerkit täsmää ostettu aikoineen Multi-Blue mutta kun kukki niin tämä oli tulos
Merlin nätti kärhö sinulla vaikka nimi onkin väärä
Eiks se Mevrouw ole Madame (Mylady) jollakin kielellä, jota en tunne, ehkä pikemmin puolaa kuin hollantia?Eikä mun Madamen keskusta ollut avautuessaan keltainen. Edellisellä sivulla on hyvä kuva Madamesta, ainakin omani on prikulleen samanlainen ja uskon, että siinä on oikea nimilappu, kun taimet olivat niin jotenkin ammattimaisesti istutettu, pakattu ja laputettu ja tosi hyväkuntoisia.
Mewrouw on on hollantia (= madame = rouva). Lausutaan (suomalaisittain suunnilleen) “mevrau”.
Nioben kaverina alkaa Dorothy Waltonkin avata runsaammin kukkiaan.
Black Princen seurassa Blekitny Aniol, jonka suloisten kukkien hento laventelin sävyinen sininen ei suostu tällä kameralla tallentumaan.
Venosa violacea on avautuessaan hyvin tumman sininen tai voimakkaan purppurainen, kuin samettia vaan.
Merlin, sulla on kauniita kärhöjä.
kiitos viherpeukalo - sinullahan vasta on kaunista kaikkea!
voi merlin, kun näkisit kokonaisuuden, niin voisit vaan päätä puistella, sellaista sekamelskaa on että ei mitään rajaa. Meillä olis hommia pataljoonalle perkaajia…
…niin meilläkin .
Blue Light
:n kukka on todella monikerroksinen.
Arctic Queen
Hagley Hybrid