Ahaa, kiitos.
Olen jo vuosia käyttänyt vanhoja kortteja uudelleen liimailemalla korttipohjiin.
Saas nähdä, mitä tulee vai tuleeko mitään,tänäkään vuonna.
Löysin kivoja lumitähtiohjeita paperista,jos jotain kiinnostaa
Minä heti jo yritin tehdä noita lumihiutaleita, mutta ei ihan onnaa, kun en tiiä kuinka monta kertaa ja miten paperi pitää ennen leikkelyä taitella. Ekalla yrittämällä hiutaleelle tuli vain 4 sakaraa 6 sijaan.
Mulla tuli ensin 4,sitten 8 ja kolmanella kerralla 6
No ennenko alotan ja menetän hiukseni, niin sanokaas ny sitten, montako kertaa se paperi taitetaan?
Näytetään taiteltavan tälleen ovelasti: malli
Taita ensin paperi kahteen osaan ja sitten molemmat sivut keskelle 60asteen kulmassa,niin etta siitä tule kahvisuodatimen näkoinen
Hyvä linkki Petraa, eiko yks a vielä lissää, siitä saa hyvin selvää. Onjan kuvia en nää ollenkaan. Nyt en ennää pysty vääntään mittää, sillä niskat on ihan nurin. Neljä taloa on nyt rakennettu, ikkananpieliä lukuunottamatta. Otan harjannostajaisten kunniaks ny yhre lasi viintä. Kippis!
Nuista vanhoista joulukorteista voi ommella rasioita joita voi käyttää joulukalenterina. Jokaiselle oma rasia ja mikäpä estää valmistamasta vaikka 24 rasiaa. Muistelen joskus laittaneeni kuvankin lapsille tekemistäni kalentereista. Niihinhän sopii isompikin ylläri.
Olipas nättejä malleja, täytys varmaan kopsata talteen.
nonni, testasin ton lumiukkohiutaleen, ja se onnistu linkin taitteluohjeella hienosti. Nyt vaan kaivelemaan silkkipaperit sieltä “taltesta”.
Tämmösiä kortteja sitten tänä vuonna, ensin kyllä ajattelin etten olis tehny, mutta enhän mie malttanu olla tekemättäkään ko inspiraatio iski.