Katselin näitä monia kuvia ja sanat ei riitä kuvaamaan sitä kuinka ihanalta näytti. Kuinka noin kaunista voi ollakkaan! Aivan huippua, noin kaunista ei unelmissakaan osaa kuvitella.
Tämmöinenkin kukkii tänä aamuna. Taimivaihtona saatu sikuri.
Syysvuokot vasta aloitelevat kukintaansa. Eihän tule pakkasia, eihän!
Onpa Jouluruusulla aivan ihanat näkymät puutarhassaa! Tunnelmallisia polkuja levähdyspaikkoineen omenapuiden siimeksessä, tuolla kyllä viihtyisi.
Nämäkin pääsevät vasta nyt vauhtiin.
Kovin on ulkona jo syksyisen oloista.
Tämä hyvästijättö kesälle on aina vähän haikeaa.
Kiitos kaikille ystäville, joilta olen saanut leimuja piristämään syksyisiä päiviä.
Leimut on nimetty antajiensa mukaan, oikeita nimiä ei ole tiedossa.
Eikös Eijan leimu ole ihan hyvä nimi siinä missä joku muukin nimi?
Valkoinen sopii tummiin nurkkauksiin.
Löytyykö tästä upeasta pihasta niitä jouluruusuja myös?
Minä huomasin että yhdessä keväällä istuttamassani on pari kukkaa, ihan väärään vuodenaikaan siis.
Joitakin jouluruusuja löytyy ja pian toivottavasti enemmänkin. Kiitos ystävällisten penttiläisten, joilta olen saanut vähän täydennystä omaan valikoimaani. Nyt on myös omia woodland-mix -taimia kasvamassa. Toivottavasti saan ne talvetettua. Etsin kuvia myöhemmin. Kovin komeita kasvustoja minulla ei vielä ole, lähinnä aina yksi yksilö yhtä lajia.
Vielä muutama kuva tältä päivältä. Talon seinustaa. Se penkki, missä varjoliljat kukkivat aiemmin.
Yöllä oli satanut, saisi sataa lisääkin, pysyi pakkaset poissa.
On meillä nurmikkoakin, mikä täten todistettakoon.
Tulipas pliisu kuva, mutta nurmikko näkyy edelleen.
Kanadanruohokanukat ovat suosikkejani. Kukkivat keväällä ja tekevät tähän aikaan marjat ja usein aloittavat vielä toisen kukinnan näin syksyllä. Nytkin pihalla en sekä marjovia että kukkivia kasveja samaan aikaan.
Jos matalaa, karun metsaän maanpeittoa kaipaa, tämä on hyvä.
Tämä kuullosti hyvälle “Jos matalaa, karun metsaän maanpeittoa kaipaa, tämä on hyvä.” Mikä kasvi on kyseessä?