Käenkaali (Onnenapila), oxalis ryhmä

Oxalis deppein sipulit kurkkii mullan alta =D

Jos vaan joku tilaa noita niin mä lähden kyl mukaan, tosta isommasta satsistahan saattas olla kahdelle…

Täällä olis niitä kans: Product Not Found

15 sipulia maksaisi pyöreet 18£

Sitä en osannut katsoa paljonko oli postikulut, ompa yllätys =D

Tokmannilla oli noita “Iron Cross” kavereita tarjolla.

Nyt aletaan kukkimaan.

Ostin tällaisen sipuleita

Kylläpäs on kauniit lehdet.

Ovatpas todella kauniita ja erikoisia nuo lehdet. Minulla on vain purppurakäenkaalia, jonka laitoin multiin noin viikko sitten, mutta eipä vielä näy mitään elämää purkeissa.

Jutita, voi kun on kaunis, jos joskus on yksi ylimääräinen sipuli, muista minua :wink:

Tänään tulivat nuo ylempänä mainitut oxalikset Ovat pieniä8 kestää kuulema pari vuotta ennen kuin kukkivat, mutta niitä on paljon. Uskoisin että niistä kaksi muutakin saa tarpeeksi alkuja.
satues ainakin jos haluat

…ja mulle jos pistät muutaman jemekseen =D

Nyt kun tutustuin noihin sipuleihin lähemmin niin tein neljä n 10 kpl:een pussukkaa niistä mitä jäi yli oman istutuksen, niin kahdelle nopeimmalle olisi vielä mahdollisuus.

Hep!!!

hep jos valkoset kukat

No ei ole kuin vaaleanpunaiset mielestäni

Niimpäs näkkyy ku haeskelin…

Jos tipilinnulle ei tuo käy, niin mulle kyllä kävis. Voisit laittaa ne tulemaan vaikka huhtikuun pelargonia- ja fuchsiapistokkaiden kanssa samassa kyydissä

Jutita, laitoin viestiä !

huitukka, eikös ne olisi syytä saada multaan jo pikapuoliin? En tiedä, mutta mukana tulleessa ohjeessa oli että laita heti multaan ja pidä kosteana, kasvun alkamiseen voi mennä kaksikin kuukautta.

Niinpä tietenkin. Jos niistä enää riittää jakoon, niin sinullahan on mun osoite vissiin siellä pelagoni/fuchsiatilauslistalla.